ירידה במסת שריר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ירידה במסת שריר
    ג
    19/03/2010

    אני מתאמן בבית כבר שנתיים, שגרת אימונים מאוד נוחה ומוצלחת, של שני סוגי אימונים שלכל אחד שלושה ימים בשבוע עם מנוחה בשבת.
    לפני שלושה שבועות נכנסתי למשבר מוטיבציה, והתאמנתי בלי להתאמן על המתח, ככה שהיתה לי הפסקה איתו. בהמשך ויתרתי על שבועיים של כפיפות בטן, ואז שבוע בלי אימונים בכלל. האם מייד, ע"י ויתור על שני אימונים ויותר, יש ירידה בגודל ובכוח השריר? תוך כמה זמן זה קורה? אני מתכוון לחזור לשגרה בהקדם, וגם הקפדתי להמשיך לאכול חלבונים במשך כל הימים האלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ירידה במסת שריר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי שאלה אילך?

    נאור כהן
    19/03/2010

    אני כתבתי פה ולא הגיבו לי על זה אני רוצה להתחיל להיתאמן בבית על משקולות ושמעתי שצריך לעלות במסת השריר אולי אתה תוכל לעזור לי בזה מה אמורים לעשות וכל זה כי הבנתי לפי ההודעה שלך שאתה כבר אחרי העלת מסת השריר?"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כשאתה אומר לצבור מסת שריר, אתה

    ג
    20/03/2010

    מתכוון ל-להשיג בסיס טוב לאימונים? זה הכול עניין של הדרגתיות, אבל כשמתאמנים בבית חייבים הדרכה לתחילת הדרך ממישהו שצופה בך מתאמן. אתה גם לא יכול להתחיל "להרים" משקולות סתם ככה בכל מיני צורות, אתה חייב הגדרה של תרגילים ממישהו שבאמת יודע (במקרה שלי זה אחי הגדול)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפסקת אימונים

    לוטם דובינסקי
    31/03/2010

    שלום רב,
    מסת השריר בניגוד לכושר אירובי נשמרת לאורך זמן רב יותר...
    במידה וההפסקה היתה קצרה כשלך, ייתכן שירדת מעט במסת השריר אך חזרה לאימונים תחזיר את הגלגל לאחור ואף תגרום להשתפרות מכיוון שלאחר מנוחה מתאימה הגוף יכול להשתפר אף יותר מאשר המצב הקודם.
    אכילת חלבונים מוגברת ללא אימונים מיותרת מכיוון ששרירייך זקוקים לחלבונים בכדי להתאושש ולבנות מחדש את השרירים הפעילים.
    באתר האינטרנט שלי ( עולם הכושר) ישנה טבלה המסכמת את כמות החלבונים שיש לצרוך לפני בזמן ולאחר אימון גופני...בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום