שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    אחד
    19/03/2010

    אני בן 14.11(כמעט),60 ק"ג, 169 ס"מ.אני מתאמן 5 פעמים בשבוע(אימון כוח בבית לא בחדר כושר.אחי הגדול וחבר שלו בני 18 שהיו בחדר כושר לימדו אותי כיצד לעשות נכוןאת התרגילים -גב ישר,מתיחות,מנוחה,תזונה וכו')).ראשון:כוח-חזה,ידיים ובטן.שלישי:אימון כדורסל,מחכה לפחות שלוש שעות ואז 20-30 דקות אימון כוח-כתפיים,רגליים(שריר תאומים בעיקר,סקווטים עשו לי כאב בירכיים אז הפסקתי) ובטן.חמישי:אימון כדורסל,מחכה שוב לפחות שלוש שעות ואז מתאמן על כוח:גב,יד אחורית ובטן.ד"ג משקולות אני עושה 8-10 ק"ג במשקולת יד לא יותר מזה.
    שאלותי-
    1.האם זה בסדר לערוך את אימוניי כך?
    2.זה לא פוגע בגדילה?
    3.זה נכון,שבכדי לחזק את השרירים יותר(מפני שאצלי הם דיי מנופחים מחזקים)צריך לעבוד עליהם באופן אגרסיבי יותר-לעשות סטים עד למצב שאיני מסוגל לעשות חזרה נוספת?

    ממש תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון וגדילה

    לוטם דובינסקי
    31/03/2010

    שלום רב,
    אימונייך מבוססים על תוכנית אימונים שאחיך קיבל ולא תוכנית המתאימה לך...בבניית תוכנית אימונים יש להתייחס למצבו ההתחלתי של המתאמן, לגילו, לתמונת היציבה שלו ועוד.
    כפי שכתבתי בעבר - אימון שאינו מבוקר עם עומס רב מידי, ביצוע כושל תזונה לקויה, חוסר במנוחה, כל יכולים לפגוע במנח עמוד השדרה, ואף בגדילה. אימון צריך להיות עם בקרה של אדם מקצועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קודם כל,תודה

    אחד
    06/04/2010

    לא הבנת אותי נכון.האימון שאותו כתבתי הוא לא מה שהותאם לאחי בחדר הכושר.אני מתאמן בבית למעלה משנה וחצי.התחלתי בשכיבות שמיכה רגילות,עם הזמן העלתי חזרות.לאחר מכן גם שכיבות שמיכה בשיפוע-רגליים על המיטה,עם הזמן גם שכיבות שמיכה יהלום,מתח כו'.יש לי בבית מכשיר מולטי טריינר.התחלתי ממשקולות אחת(צלחת אחת)בתרגיל חזה פרפר.לאט לאט הגעתי ל4 צלחות.לא עשיתי כלום ישר,העליתי חזרות ומשקל כשהרגשתי ובעצת אחי כשהמשקל הנוכחי כבר לא משפיע כל כך.היום אני עושה כך לחיזוק שרירי החזה:
    חימום,מתיחות,5-10 שכיבות שמיכה כחימום ואז-
    70 שכיבות סמיכה רגילות-כמה שפחות סטים.
    מולטי טריינר 3X15 בצלחת רביעית(אני חושב שזה 20 ק"ג בערך-לא רשום על הצלחות כמה כל אחת)
    70 שכיבות סמיכה עם רגליים על מיטה בשיפוע-כמה שפחות סטים.
    קפיץ 3X15 ..ללא משקל,קפיץ שקונים בחנות ספורט -זוג של מתיחות כאלה.

    מה דעתך עכשיו?(שמעתי בעצתך על כך שדחיקת משקולות עדיפות בפיקוח איש מקצועי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום