בטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בטן
    דניאל
    24/04/2010

    שלום ,
    רציתי לשאול איך אוכל להוריד את הבטן ולהביא אותה למצב נורמלי.
    אני בן 13,שוקל 65 וגובה 1.63

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי דני,

    ניסים שרם
    25/04/2010

    הדרך הנכונה והבריאה ל"הורדת בטן" שמשמע הרזיה היא לבצע פעילות גופנית סדירה, כלומר להתחיל לבצע פעילות ארובית כלומר הליכה מהירה או ריצה קלה או/ רכיבה על אופניים תלוי ברמתך וביכולתך או לחלופין שחייה או/ו כול משחק כדור שאתה אוהב : כדורגל כדורסל וכדומה אך עלייך לדעת ולזכור שכול מה שתתחיל לבצע עלייך להתחיל תמיד במינונים נמוכים כלומר זמנים קצרים של פעילות בתדירות נמוכה בהתחלה ועם הזמן והכושר הגופני שיילך והשתפר(בתנאי שתתמיד) לעלות את התדירויות וזמני הפעילות.
    בנוסף תחום לא פחות חשוב שעלייך לשים לב הוא עניין המזון שאתה אוכל אומנם לא לא כתבת מה אתה אוכל ביום יום אך עצה לי אלייך השתדל לאכול מסודר מספר ארוחות קטנות ביום ולנסות להפחית את המזון המעובד מזון שמכיל שומנים רווים ויותר לצרוך ירקות, פרות ואוכל בייתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום