שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    רני
    09/06/2010

    שלום,
    אני בן 22,
    קראתי על אפשרות לבצע תרגילים באופן של "הדבקת" הבטן לגב. ז"א להכניס את הבטן פנימה ובעצם לקרב אותה לגב מה שמפעיל כמובן את שרירי הבטן.
    בעבר כבר תרגלתי הרבה כפיפות בטן ואף פעם לא ראיתי תוצאות. אולי אם הייתי מתרגל רצוף 3 חודשים אז הייתי רואה תוצאות. לא יודע. ז"א יתכן שעד החודש השלישי (למשל) לא הייתי מבחין בשום שינוי ורק בחודש השלישי כן?
    בכל מקרה די התייאשתי מכפיפות הבטן ואשמח לקבל חוות דעת לגבי תרגול קירוב הבטן לגב- האם בטווח הארוך תרגול כזה יכול לגרום נזק לאיברים פנימיים? כי הוא הרי מקטין את חלל הבטן ואולי תוך כדי כך לוחץ על האיברים הפנימיים.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי רני

    ניסים שרם
    13/06/2010

    לא שמעתי מעולם על השיטה שאתה מדבר.
    בכול אופן העקרונות בחיזוק הבטן הם:
    לעלות מספר חזרות בהדרגה לעלות מספר סטים בהדרגה והכי חשוב לגוון בצורת הכפיפות כלומר לבצע עליות גם לאמצע וגם לצצדדים ובנוסף לנסות לעלות לאט יותר ולרדת לאט יותר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום