בבקשה תענו לי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה תענו לי
    אור
    27/06/2010

    אני מיתאמן שנה במכון כושר ולא רואה הרבה תוצאות יום ראשון אני עושה חזה קודם ואז יד קידמנית ובטן 200 כפיפות בטן יום שני אני עושה כתפייים ורגליים ו200 כיפיפות בטן יום שלישי אני עושה גב ויד אחורית ו200 כיפיפות בטן יום רביעי אני עושה חזה ויד קידמית ו200 קיפיפות בטן יום חמישי אני עושה כתפיים ורגלים ו200 כפיפות בטן ויום שישי שבת מנוחה

    אז ככה השאלה שלי היא יכול להיות שאני לא רואה תוצאות בגלל תוכנית האימוניםם שלי או בגלל שאני עדיין קטן בן עוד מעט 16????.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה תענו לי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשאלה שלך

    חן
    29/06/2010

    תשמע אני לא המבין הכי גדול שיש אבל קראתי דיי הרבה על כושר וזה לא בריא יום אחרי יום צריך רווח של 24 שעות מינימום כדי שתאי השריר יתפתחו ואימון לא עובר את ה-45 דקות למרות שלא נראה לי שאצלך זה ככה.בקשר לכפיפות בטן יש עוד סוגי תרגילים ואין צורך להגיע למספר כל כך גבוהה של חזרות אלא לגוון בתרגילים(תחפש כל מיני תרגילים לבטן)ואפשר גם להוסיף משקלים בתרגילים שונים ובשביל לראות שרירי בטן צריך אחוזי שומן מתחת ל 15. אז אני מקווה שתצליח אחרי הטיפים האלה ואני חושב שכדאי לך לעבור לחדר כושר כי אתה נשמע דיי בעניין(אני בחדר כושר).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום