מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לגבי ריצה.חגי29/06/2010
אני בן 18.5 בגובה 1.75 ובמשקל 63, החלתי לרוץ כל לילה כ 6 ק"מ כשבאמצע אני משלב הליכה מהירה, ואחרי הריצה אני עושה סטים של 10 שכיבות שמיכה וכפיפות בטן. הייתי שמח לקבל כמה טיפים כמו: תדירות הריצות, מתיחות של לפני ואחרי הריצה, איזה תרגילים לשלב אחרי הריצה וכמה.
תודה רבה חגי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה טיפים
חן29/06/2010אני מציע לא ללכת בימים רצופים כדי לשמור על כוח כמו באימוני משקל שתאי השריר צריכים להיבנות אז צריך מנוחה של מינימום 24 שעות אני מאמין שאותו עיקרון עובד גם פה ובנוסף לכך אחרי הפסקה את מרגיש שאתה יכול יותר מאשר יום אחרי יום.תחפש נעלי ריצה מתאימות (תלוי עד כמה אתה רוצה השקיע).וכל כמה פעמים תעלה קצת את המהירות(בלי להגזים ובהדרגה)בהתחלה מהמהירות ריצה הכי נמוכה שזה 8 קמש שזה המעבר מהליכה מהירה מאד לריצה ולאט לאט להגביר קצב.ובקשר לזה שאמרת שאתה מתאמן בתרגילים וזה אני מציע כפיפות בטן שכיבות סמיכה מתח (אם אין לך אני ממליץ לקנות) ואם אתה רוצה משקולות יד יתרמו דיי הרבה וגם פה העיקרון של מנוחה מינימום 24 שעות.אני אישית ניסיתי לרוץ שעה שלמה על 8 קמש (אני בחדר כושר) והצלחתי אבל הרגליים שלי התעייפו לא אני כי אני כבר רגיל למהירות הזאת ובמשקולת יד אני מתאמן עם 13 קילו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה טיפים
חן30/06/2010אני מציע לא ללכת בימים רצופים כדי לשמור על כוח כמו באימוני משקל שתאי השריר צריכים להיבנות אז צריך מנוחה של מינימום 24 שעות אני מאמין שאותו עיקרון עובד גם פה ובנוסף לכך אחרי הפסקה את מרגיש שאתה יכול יותר מאשר יום אחרי יום.תחפש נעלי ריצה מתאימות (תלוי עד כמה אתה רוצה השקיע).וכל כמה פעמים תעלה קצת את המהירות(בלי להגזים ובהדרגה)בהתחלה מהמהירות ריצה הכי נמוכה שזה 8 קמש שזה המעבר מהליכה מהירה מאד לריצה ולאט לאט להגביר קצב.ובקשר לזה שאמרת שאתה מתאמן בתרגילים וזה אני מציע כפיפות בטן שכיבות סמיכה מתח (אם אין לך אני ממליץ לקנות) ואם אתה רוצה משקולות יד יתרמו דיי הרבה וגם פה העיקרון של מנוחה מינימום 24 שעות.אני אישית ניסיתי לרוץ שעה שלמה על 8 קמש (אני בחדר כושר) והצלחתי אבל הרגליים שלי התעייפו לא אני כי אני כבר רגיל למהירות הזאת ובמשקולת יד אני מתאמן עם 13 קילו
.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכמה טיפים
חן30/06/2010אני מציע לא ללכת בימים רצופים כדי לשמור על כוח כמו באימוני משקל שתאי השריר צריכים להיבנות אז צריך מנוחה של מינימום 24 שעות אני מאמין שאותו עיקרון עובד גם פה ובנוסף לכך אחרי הפסקה את מרגיש שאתה יכול יותר מאשר יום אחרי יום.תחפש נעלי ריצה מתאימות (תלוי עד כמה אתה רוצה השקיע).וכל כמה פעמים תעלה קצת את המהירות(בלי להגזים ובהדרגה)בהתחלה מהמהירות ריצה הכי נמוכה שזה 8 קמש שזה המעבר מהליכה מהירה מאד לריצה ולאט לאט להגביר קצב.ובקשר לזה שאמרת שאתה מתאמן בתרגילים וזה אני מציע כפיפות בטן שכיבות סמיכה מתח (אם אין לך אני ממליץ לקנות) ואם אתה רוצה משקולות יד יתרמו דיי הרבה וגם פה העיקרון של מנוחה מינימום 24 שעות.אני אישית ניסיתי לרוץ שעה שלמה על 8 קמש (אני בחדר כושר) והצלחתי אבל הרגליים שלי התעייפו לא אני כי אני כבר רגיל למהירות הזאת ובמשקולת יד אני מתאמן עם 13 קילו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהועוד משהו חשוב נורא ששכחתי
חן30/06/2010וסורי שזה יצא 3 פעמים.התזונה היא חלק מאד ניכר בהתפתחות מסת השריר(משהו שגם אני לא כל כך מומחה גדול בו אבל משתדל לאכול בריא)אני חושב שבחלק הזה כדי להיתיעץ עם דיאטנית (אני רוצה גם בזמן הקרוב)שתמליץ אילו מאכלים לאכול באיזה כמויות ובאיזה כמויות צריך לצרוך חלבון שומן קלוריות בהתאם לאימונים לפני אימון ואחרי אימון.מקווה שתיצור קשר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)









