שאלה חשובה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה
    דניאל
    15/07/2010

    שלום , שמי דן אני בן 13 וחצי שוקל 64 וגובה 164 ס"מ.
    יש לי "ציצים" די גדולים ולדעתי זה בגלל עודף המשקל שלי.
    אני רוצה שיהיה לי חזה חטוב כמו לשרירנים והתחלתי לעבוד על שרירי החזה עם משקולות וגם עם דבר כזה מברזל קפיצי שמותחים אותו.
    רציתי לשאול אם אני עושה את התרגילים האם אפילו שיש לי "ציצים" די גדולים יוכלו להיות לי שרירי חזה מפותחים(כאלה שרואים אותם,כמו לשרירנים?
    נ.ב.
    יש סיכוי שאם לא יהיו לי שריר חזה מפותחים וזה יגרום להמסת השומן בחזה?ואז אני יוכל לעבוד על שרירי החזה?

    מקווה שתעזרו
    תודה רבה,
    דניאל איסקוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה חשובה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום דן

    שמואל חגאי
    16/07/2010

    אם אתה מרגיש שיש לך מעט שומן מעל שריר החזה אתה צריך לעבוד על אירובי ותזונה נכונה, אימוני כוח לא ממש יעזרו אם אתה לא מוריד אחוזי שומן, אימוני משקולות (כוח) יעזרו לך להוריד מעט אחוזי שומן, תשלב בין שלושת הפרמטרים, אירובי, אנאירובי ותזונה נכונה ביחד! זה השילוב המנצח.
    (זה גם יכול להיות קשור גם לעיניין גנטי)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום