שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    שגב
    18/07/2010

    אני בן 15. 170 ס"מ. 64 ק"ג.
    אני מתאמן 3 אימוני כוח בשבוע(בבית לא בחדר כושר)+אירובי.מטרתי היא שיפור הכושר הגופני, סיבולת לב ריאה חיזוק והגוף פיזית למען משחק הכדורסל.
    אני מתאמן במשך שעה כל פעם באימון לכל קבוצות השרירים,על בסיס משקל גוף בלבד.שכיבות שמיכה במספר סוגים,מתח,בטן,דילגית וכו'.
    האירובי הוא 30-40 דקות על אלפטיקל מפני שלרוץ בחוץ זה לא טוב,אני גר בירושלים כך שאין כמעט מישור,ואני חוזר עם כאבי ברכיים בשל עצם העובדה שאני בנוסף לכל גם רץ על משטח קשה כמו אספלט וזה דופק את המפרקים.(חשוב לציין שללא קשר הלכתי לבדוק את הברך הכואבת וגיליתי כי השריר מצד ימין מעל הברך חלש לכן הפיקה זזה וזה כואב-נאמר לי כי יש לחזקו בפיזותרפיה).שאלה שלי היא כזו-
    האם אפשר לערוך אימון כוח,ולאחר כמה שעות,,לפחות שעה אחת לעשות אירובי על האלפיקל?
    או שלחליפין (כל שבוע מה שיוצא,פעם ככה פעם ככה תלוי גם בחשק ובמוטיבציה)
    לעשות יום כוח ,יום אירובי ושישי-שבת מנוחה.?האם זה בסדר?
    לסיכום זו כוונתי-למשל יום כלשהו.ערכתי אימון כוח.לאחרו אכלתי משהו קל ואחרי שעה לפחות(אפילו יותר,נניח 2-3 שעות ומעלה)עשיתי חצי שעה -40 דקות על האלפטיקל,או שיום כלשהו ערכתי אימון כוח ולמחרת אימון אירובי (כך ש2 אימוני אירובי ו3 כוח בשבוע)מה דעתך?
    ושאלה נוספת - אני עושה שכיבות שמיכה עם שיפוע חיובי כשהידיים על שולחן .האם זה טוב ולא מסוכן?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי ש.א

    שמואל חגאי
    20/07/2010

    קודם כל תבדוק שמותר לך לעבוד בעצימות כזאת אצל פיזיוטרפיסט, אם הכל בסדר אז אין בעיה שתעשה אימון סיבולת ולאחר מכן אימון כוח או להיפך תלוי בהתמקדות העיקרית שלך, לגביי שכיבות שמיכה בשיפוע חיובי כשהידיים על השולחן כלל אינו מסוכן( במידה והשולחן יציב שזו בעיה אחרת) וזה יכול להיות טוב תלויי בתוכנית אימונים שלך, בשיפוע כזה אתה עובד על איזור שרירי הגב, חזה תחתון ויד אחורית.
    מקווה שעזרתי לך ובהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום