בת 6 עם עודף משקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת 6 עם עודף משקל
    נינה
    07/06/2011

    שלום רב
    אני אמא לילדה בת 6 ששוקלת 33 ק"ג יחסית גבוהה אולי מטר.. אבל עם עודף משקל שמראה סימנים של "ילדה שמנה מאוד בקרוב"
    פנינו לדיאטנית ולא התמדנו וזה לא צלח במיוחד... האמת שהיא גם לא אוכלת הרבה אבל ממה שהיא אוכלת היא עולה... לצערי כולנו בבית היינו שמנים וכיום במלחמת משקל יומיומיים, כך שיש לה נטייה להשמנה.

    אשמח אם תגיבו לי על השאלות המטרידות.
    1. יש חוג מספיק שורף קלוריות ומספיק מפעיל את הילדה שאוכל לרשום אותה אליו?
    2. האם יש תוכנית עם מאמן ילדים שהוא גם עושה ספורט וגם תוכנית תזונה נכונה "דיאטה" ? אם כן היכן יש איפה מבררים ?

    תודה רבה
    נינה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת 6 עם עודף משקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת 6 עם עודף משקל - תגובה

    יעל קוריצקי
    07/06/2011

    תופעת השמנה בקרב ילדים הולכת ונהיית שכיחה יותר ויותר. ישנם חוגים נהדרים במסגרת קופות החולים אשר כוללות שיעורי ספורט המותאמים לגילאים הללו ליווי מקצועי של דיאטנית ורופא ילדים. אני אישית מכירה חוג כזה המתקיים בבית חולים מאיר והוא מומלץ מאד!!! במידה ואתם לא מאזור השרון ממליצה לך לפנות לאחד מבתי החולים באזור מגורייך. בכל אופן עד אז כמובן שרכיבה על אופניים/ משחק בגן השעשועים וכל סוג של הנעה של הגוף מומלצים ביותר. לגבי אכילה של ממתקים מומלץ להגביל לממתק אחד ביום (אם בכלל), הרבה הצלחה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום