לניסים בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לניסים בבקשה
    מייק
    09/06/2011

    שלום ,
    אני מאמן נער ב17 1.84 ושוקל 64 קילו , הבחור רצה שרק אני אאמן אותו .הבעיה היא : שהוא שחקן כדורגל , ואני לא מבין כלום בזה . אני מבין שכדי לאמן מישהו שמתמחה בספרוט מסויים צריך לתרגל את התנועות הספציפיות של אותו ספורט. אך מעבר לזה אשמח ללמוד קצת יותר .
    הוא היה חודש במנוחה של הרגליים כך ביקש המאמן שלו . הוא משחק בקבוצה שנים כבר , 4 פעמים בשבוע , ובשבת משחק. רציתי לתת לו תרגילים שבאים מהכדורגל , כוח מתפרץ , על מחזרוי גם , תרגילים מורכבים אך הוא אמר שהוא לא רוצה את זה , כי זה מה שהם עושים בקבוצה עם המאמן , הוןא התעקש לעבוד על פיתוח כוח ומעט היפרטרופיה . אז נתתי לו AB , של כוללים בערך 29 סטים כל אחד . תרגילים מורכבים אך גם מבודדים : תאומים על רגל 1 עם משקל , פשיטת ברך , וכפיפת ברך , נתתי לו גם לאנג' עם רגל קידמית על הבוסו. וכל התרגילים ב12 חזרות , עד דקה וחצי מנוחה ,
    מה אתה חושב ?
    אשמח לעזרה , אני צריך לאמן אותו בקרוב , אז רציתי גם שתעזור לי : מה לעשות לו בזמן האימון (אני מפחד שירגיש כאילו הוא מתאמן עם הקבוצה , זאת אומרת על אותו סיגנון)

    תודה רבה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לניסים בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ניסים אני עדיין מחכה לתשובתך בבקשה

    מייק
    30/06/2011

    תודה זה דיי דחוף , או זה היה דיי דחוף , אבל בכל זאת אני רוצה לקבל כבר תשובה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום