אני בת 13 וחצי ואני בעודף משקל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני בת 13 וחצי ואני בעודף משקל
    אור הדר
    13/06/2011

    שלום , אני אור ואני ככול הנראה בעודף משקל.
    הגובה שלי הוא 1.58 והמשקל שלי הוא 67 ק"ג
    אני רוצה להוריד אבל אני לא יודעת איפה להתחיל ואם אני מתחילה אז איך להקפיד ולשמור. אני מנסה לחפש תפריטים אבל לא פועל לי ואני לא מצליחה למצוא.
    אני גם לא יודעת מה מתאים לגיל שלי ואני צריכה תמיכה צמודה כי אני אף פעם לא מצליחה להתמודד לבד.

    אז איך לרדת במשקל ואם אפשר אז גם לעצב את הגוף?

    תודה בכול זאת ! זה מאוד יעזור :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בת 13 וחצי ואני בעודף משקל - תגובה

    ניסים שרם
    14/06/2011

    אני מציע שבקשר לתזונה תפני לדיאטן קליני במסגרת קופת חולים היא תוכל לייעץ ואף לתת תפריט תזונה מתאים. בתחום הפעילות הגופנית עלייך להתחיל בהדרגה למשל הליכות 3 4 פעמים בשבוע ועם הזמן לעלות את הפעמים ואת זמן ההליכה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום