מתלבטים על ילדה בת 4.5

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מתלבטים על ילדה בת 4.5
    מיכאלה
    24/10/2011

    אחרי תלונות של הגננת על בעיה של ישיבה והקשבה בריכוז אחרי ביקור אצל נורולוג נקבע כי הילדה סובלת מבעיות קשב וריכוז הומלץ על גן שפתי ועוד ארבע חודשים מתן ריטלין המצב לא כ"כ חמור היא ילדה טובה לא בעיתית ואנחנחו ההורים לא רוצים לנקוט עמדה מחמירה כמו זאת אי לכך אנחנו ניגשים למכון להתפתחות הילד לטיפול וקבלה וכמו כן טיפול שבועי אצל קלינאית עקב בעיה בחשיבה שליפה וזיכרון ומנסים להשיג לילדה סייעת עזר בגן ובבית התחלנו לשבת עם הילדה בצורה פרטנית לא כמו בגן
    שמעתי על "אלספה פוקוס משני אמאות שהשתמשו וממליצות וזה גם טבעי
    אשמח לשמוע על דעתכם בנושא ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מתלבטים על ילדה בת 4.5

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מתלבטים על ילדה בת 4.5 - תגובה

    קארין אור
    25/10/2011

    הי מיכאלה.
    אני מאוד ממליצה, גם לילדי אני נותנת אומגה 3 להתפתחות טובה יותר של המח ואלספה פוקוס עוזר מאוד לריכוז.
    צריך רק לעמוד על המינון המדוייק
    התקשרי לחברה לבדוק איתם.
    בהצלחה
    קארין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו