ריטלין או תחליף?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריטלין או תחליף?
    עדי
    27/04/2008

    שלום רב,

    יש לי ילד כבן 5.5 אשר אובחן בהיפרקטיביות וחוסר קשב וריכוז והמליצו לי לתת לו ריטלין כבר בגיל הזה וכן קונצרטה בעתיד. עשיתי נסיון של חודשיים וזה היה בסדר אך יש לי רגשות מעורבים בכל נושא נתינת תרופה.

    רציתי לדעת לגבי תחליף טבעי לטיפול בנושא, האם נטילת ויטמין אומגה 3 יכול להיות תחליף טוב לכך. אם אפשר להמליץ לי על טיפול הומאופתי.

    תודה, עדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריטלין או תחליף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחליף לריטלין

    יואב פנחס
    29/04/2008

    שלום עדי,

    אומגה 3 יכול להוות תוספת לטיפול ולא יכול להוות טיפול בפני עצמו.

    לגבי טיפול הומאופתי קלאסי- בהומאופתיה ההתייחסות היא לכל המאפיינים של הילד, ולא רק לבעיית הקשב וריכוז. בנוסף קיימים כ 3000 תרופות שונות וכל ילד צריך לקבל טיפול אישי רק לאחר אבחון\תשאול הומאופתי היכול להתבצע ע"י הומאופת קלאסי מורשה.

    מניסיוני בטיפול במאות ילדים הסובלים מקשב וריכוז ניתן לעזור ואף להמנע משימוש בריטלין.

    אני ממליץ להתחיל בטיפול הומאופתי, ולתת לילד סיכוי להחלים מהבעיה ללא שימוש בתרופות כימיות.

    בהצלחה
    יואב פנחב-הומאופת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו