רפואה משלימה וריטלין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רפואה משלימה וריטלין
    שמעון
    14/07/2009

    בוקר טוב למומחים מה שלומכם?



    רציתי לדעת האם מתן ריטלין לילד עם ADHD סותר לחלוטין את ה"תורה" של הרפואה המשלימה? ז"א, האם יש סיכוי שניתן לקבל טיפול משלים שכולל מתן ריטלין, או שבטיפול משלים אין שימוש בתרופות "קונבנציונליות"?



    תודה על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפואה משלימה וריטלין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשמעון

    גבי זסלבסקי
    14/07/2009

    בוקר אור שמעון ,אצלי הכל בסדר תודה רבה

    אני עובד בהומאופתיה קלאסית וכהומאופת אני יכול להגיד לך שעיקר הילדים שמגיעים לטיפול כבר נוטלים רטלין, אין שום מניעה להתחיל תהליך הומאופתי בשילוב עם רטלין.

    במהלך הטיפול לאחר שהשיפור שהושג נראה לעין בצורה משמעותית (שיפור יחסית למצב גם כאשר היה על רטלין), ניתן להתחיל ולחשוב על התייעצות נוספת מול הרופא המטפל אשר המליץ על מתן רטלין בכדי לשקול ירידה הדרגתית, חשוב לציין שלאורך כל הזמן הרמדי ההומאופתית, סביר להניח , תילקח ע"ב יומיומי בכדי לספק תמיכה מקסימלית לילד.

    דבר נוסף כרגע אנחנו בחופש ,רוב ההורים לא נותנים רטלין בחופש ,חלון הזדמנויות זה מאפשר לקבל רק את התכשיר ההומאופתי וכך להגיע עם אחרת לשנה הבאה ,עם יכולות וכלים להתמודד עם המצב ,בנסיון של שנים עברו חופשים הינם זמן שבו ישנה פנייה רחבה יותר להומאופתיה.

    בברכה ,גבי זסלבסקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו