תסמונת טורט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תסמונת טורט
    אלי
    21/12/2012

    שלום,
    בני בן ה13 מאובחן עם תסמונת טורט כבר 6 שנים.
    התסמונת מתבטאת אצו גם בטיקים קוליים ומוטוריים, וגם בחרדות,התנהגות כפייתית ואובססיות. לאחרונה חלה החמרה חדה עם החרדות וההתנהגות האובססיבית לכן פנינו לפסיכיאטרית והיא המליצה מאוד על תרופה בשם פלוטין.
    מזה כשלושה שבועות בני לוקח באופן קבוע פעם ביום את הפלוטין בנוסף לקסנזין פעמיים ביום לטיקים.
    כרגע אני מרגישה שיש החמרה במצבו ואינני יודעת מה לעשות!
    להפסיק עם התרופה? אני ממש מרגישה שיש לי ילד אחר מתנהג כילד לא שפוי למשל עם הזיות שנתקעות לו הידים למעלה והוא לא יכול להוריד אותם..
    לעזרתכם אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תסמונת טורט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תסמונת טורט - תגובה

    ד``ר אליהו סמואל
    23/12/2012

    לאלי שלום

    הטורט זאת מחלה מוזרה. לפעמים היא קשה ולפעמים קלה . והמצבים משתנים. יש שתרופה אחרת עוזרת ובזמנים אחרים פחות ולהיפך תרופה שלא עזרה פתאום עוזרת.
    כלומר אין כללים.

    רציתי לומר שצריך סבלנות.

    אין תשובות בית ספר. יש לחזור לרופאה ולהיות אצלה במעקב כמה שצריך.
    חשובה אוירה שלווה ופחות לחצים וזה תומך בתרופות.

    ולכן הדרכת הורים בסוגיות הוריות וכמובן טיפול בילד חשובות כדי לנטרל את התגובות הרגשיות הנילוות.

    בהצלחה,
    ד"ר סמואל אליהו
    פסיכיאטר ילדים ונוער
    עמית במכון לפסיכואנליזה בת זמננו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו