לבת 10 יש חבר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לבת 10 יש חבר
    אלונה
    13/04/2008

    שלום, לבתי בת ה 10 יש חבר וגם לחברתה בת ה 10 יש חבר,
    קודם המחשבה שלבנות כאלה צעירות יש חבר קצת מטרידה את מנוחתי, ואני הייתי רוצה שהן פשוט ירדו מהענין, אבל אני יודעת שאם אני אלחץ בכיוון זה יעשה את הפעולה ההפוכה ולכן אני מניחה לזה כעת,
    שאלתי היא איך להתמודד עם המצב?
    וכן הן לפעמים רוצות ללכת לבית של החבר או של החברה ארבעתם יחד ולהיות בבית כשאין הורה מבוגר בסביבה מה דעתכם?

    אנא עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לבת 10 יש חבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חברות בגיל 10

    ד``ר אליהו סמואל
    13/04/2008

    לאלונה שלום

    הדור של היום שונה מזה של הדור הקודם , בהרבה מובנים וגם בתחום זה.
    חברות משמעותה משתנה מקשר אחד למשנהו. לפעמים להיות בקשר עם חבר זה רק להיות מקובל ,ולהיות בקשר עם חבר משמעותו להיות מקובל בכיתה. בבחינת: " אם לחברה יש לה חבר גם לי יש חבר...." לא תמיד קשר הוא גם אינטימיות.
    הערות או הפצרות ההורים לא יעזר הן רק תגרומנה להתכנסותו.
    קנה המידה להפיכת הקשר למזיק קשורה להתנהגות הכוללת , הם יש ירידה בלימודים ? האם יש שינוי במצבי הרוח? שינוי בקשרים עם יתר חברים? ועוד.
    רצוי בשעה נינוחה לדבר עם הילדה באופן כללי על סוגיות מיניות ,כמובן על ידי האם. וזאת במידה והאם מספיק פתוחה לנושא,

    בהצלחה
    ד"ר סמואל אליהו
    פסיכיאטר ילדים ונוער
    עמית המכון הפסיכואנליטי לפסיכואנליזה בת ימינו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו