תכנסו בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תכנסו בבקשה
    שיר
    12/09/2009

    אני שיר בת 12 וחצי והחלטתי שנמאס לי מהחיים.
    כשאני מנסה לדבר על זה עם אנשים הם בכלל לא מתייחסים אלי.
    לפני כ4 שנים הוריי התגרשו ומאז אני חשה בדידות,חוסר ביטחון,והרגשה שכל הבית מונח על כתפיי.
    לפני כיומיים אמי נפרדה מהחבר שלה וכתוצאה מכך היא צועקת עליי ומתרגזת בלי סיבה!
    בזמן האחרון נמאס לי מהיחס של המשפחה שלי כלפיי והחלטתי שאני צריכה טיפולים פסיכיאטרים
    אבל למרות שאני חושבת ככה,אני יודעת שהמשפחה לא תהיה מוכנה להקשיב לי .
    אני מרגישה שאם אני לא אפרוק את הדברים שיושבים לי על הלב אצל מישהו אני בסופו של דבר אתאבד!
    אני מרגישה שאני לא יכולה לספוג יותר כלום,היחס של הילדות בבצפר והיחס בבית.
    אם מישהו חושב שהוא יוכל לעזור אני אשמח לשמוע את דעתו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תכנסו בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרגישה מיואשת,בת 12 , מה לעשות?

    ד``ר אליהו סמואל
    13/09/2009

    לשיר שלום

    הרעיון לקבל טיפול מצוין והוא יועיל לך. הטיפול לרוב יעיל ומצוין ובמיוחד כאשר המטופל מעונין לעבור טיפול והעזר בו.
    את יכולה לפנות ליועצת בי הספר או למחנכת הכיתה באם היועצת לא זמינה.
    אפשר לפנות למרפאת מתבגרים באיזו המגורים כשלב ביניים, אפשר לדבר על כך עם רופא המשפחה.
    אפשר להיעזר גם בשיחות טלפון עם ער"ן.

    אל תתייאשי דעי הרעיון הטיפול הוא מצוין והוא יהיה יעיל עבורך.

    בהצלחה,
    ד"ר סמואל אליהו
    פסיכיאטר ילדים ונוער
    עמית במכון לפסיכואנליזה בת זמננו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו