מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אורטיקריה בלופוסדפנה11/01/2012
שלום רב
אני אובחנתי עם ITP בצבא ולופוס מגיל 26. כיום אני בת 39.
בתחילה המחלה התבטאה בכאבי פרקים, קשיון, חולשה, אובדן שיער ורנו, וכן במעבדה.
כבר כמה שנים שסבלתי מכאבים וגירוד סביב הפרקים לתקופות של 4 ימים.
לפני כשנה בזמן הריון חלה החמרה במצב, וטופלתי בפרדניזון בנוסף לפלקווניל הקבוע.
לאחר הלידה הרופא שלי אבחן כי זוהי דלקת פרקים שגרונית והחל במתן מטותרקסט 15 מ"ג IV.
לאחר חדשיים וחצי שלא היתה הטבה הלכתי לראומטולוגית נוספת לחוו"ד והיא שללה את דלקת הפרקים ואבחנה אורטיקריה. קיבלתי טלפסט 180 מ"ג ליום ואם לא יעזור פעמיים.
הופסק המטותרקסט.
שאלותיי הן:
1. בימים האחרונים יש הטבה במצבי. האם ייתכן שהטלפסט עוזר לאחר מס' ימים?
2. האם ייתכן שהמתוטרקסט החל לעבוד שבוע וחצי אחרי שהופסק והרופא הראשון צדק?
3. האם יש סיכוי שהאורטיקריה תיעלם בסופו של דבר ?
מודה לכל תשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דפנה שלום
ד''ר ג'יזל גודארד12/01/2012תפרחת לא טיפוסי לזאבת כפי שאת מתארת (לא ראיתי) דורשת אבחון ע"י רופא עור מוסמך ואולי אפילו ביופסיה.
מתוטרקסאט הוכח כיעיל לזאבת/לופוס של העור ומפרקים.הייתי מציעה אבחנה סופית לפני חזרה למתוטרקסאט.התגובה המירבית לתרופה זאת היא לאחר 3 חודשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
דפנה13/01/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלופוס ואורטיקריה
דנה26/02/2016גם אני אובחנתי בצבא חולת לופוס. שהמחלה פעילה היא מלווה עם אורטיקריה נוראית, גירודים בלתי נפלאים, באזורי לחץ פריחה ו... טיפלתי בפלקווניל ועוד. מה שהכי עזר לי לאורטיקריה היה סטרואידים .
מאז האבחון ועד היום עברו כבר 23 שנים, היתה הפוגה של מספר שנים ולאחרונה שוב התעוררה.
כרגע ללא טיפול תרופתי. האם יש חידושים בטיפול במחלה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורטיקריה
שירה26/03/2016לדנה לי היתה אורטיקריה כרונית כ 7 שנים ומה שהציל אותי הם לא הרופאים שיש לנו ונקראים מומחים .
הייתי טיפשה שתבססתי רק עליהם ולא בדקתי באינטרנט.
תכנסי מהגוגל לאתר רמי מור מחלות עור
זה הטיפול הצמחי שהציל אותי מאורטיקריה מייסרת והשיב לי את החיוך כי אחרת זה סיוט.
שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

