תוצאות בדיקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תוצאות בדיקות
    מיכל
    15/07/2012

    לאחר הסתובבות בין רופאים עלתה האפשרות שלקיתי בזאבת מכיוון שכל התופעות מסביב התאימו 1. נשירת שיער 2. חום נמוך 37.5 למרות סטרואידים 3. בכל יציאה החוצה לשמש מופיעה אחר כך פריחה בצוואר ובידים ועוד כל מיני דברים כמו ירידה בהמוגלובין בשנה פלוס האחרונות וכו..

    מכיוון שאני חולה גם בסכרת נעורים לפני 6 שנים [אני בת 41] וגם במיאסטניה גראביס 4 שנים חשבו שנוספה מחלה אוטואימונית נוספת.

    נשלחתי לכל בדיקות הדם האפשריות שכולם יצאו תקינות חוץ מANA שיצא חיובי ואימנוגלבין G שיצא נמוך מידי.

    על סמך זה ירדה כמובן ההאבחנה.

    רק שבביקור אצל האינדקרינולוג והנירולוג עלתה האפשרות שמכיוון שאני נוטלת כבר 3+שנים סטרואידים וחלקם במינון מאד גבוהה [90 מג ליום] התוצאות לא אמיתיות.

    גם בדיקה לגילוי נוגדנים לבלוטת התריס [מחלת אשימטו] יצא לפני 4 שנים מאד גבוהה 495 ועכשיו תקינית 13 רק שבעיני הרופאה זה ממש לא משנה כי עכשיו התשובה לא אמיתי .

    מכיוון שכל התופעות עדין קימות רציתי לדעת האם באמת יכול להיות שהסטרואידים שיבשו גם כאן את התוצאות?

    ואם כן מה עושים?

    תודה על התשובות וסליחה על האורך.

    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות בדיקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיכל שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    15/07/2012

    על מנת לאבחן בוודאות שסובלים מזאבת (לופוס) צריך 4 מתוך 11 מדדים- חלקם ממצאים בבדיקה גופנית וחלקם בדיקות דם.
    לפי הסיפור שלך- יש לך מדד אחד קליני- רגישות לקרני השמש עם הופעת פריחה ו- ANA חיובי.
    כדאי להיות במעקב של ראומטולוג.
    יתכן כמובן שסטרואידים שהם גם הטיפול בזאבת מדכאים את התופעות האחרות וגם בדיקות דם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה נוספת

    מיכל
    15/07/2012

    קודם כל תודה על התשובה.

    ניסיתי לקבוע תור למרפאות בוולפסון ונאמר לי שהמרפאה הראומטולוגית נסגרה.

    יש דרך אחרת להגיע אליך ?

    התעיפתי משיטוטי בין רופאים ומצד שני כבר חודשים אני נמנעת לצאת החוצה בשמש כי אחר כך כמה שעות טובות הצוואר והידים שורפים ומגרדים לי.

    שוב תודה

    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    מיכל
    15/07/2012

    מחר בבוקר התקשר לקבוע תור.

    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בקשה

    מיכל
    16/07/2012

    ניסיתי לקבוע תור בוולפסון ובשום אופן לא הצלחתי .

    או שלא ענו וכשכבר ענו טענו שאין מרפאה כזו יותר.

    הסבר שלי שקיבלתי את הטלפון ממך לקביעת תור לא עזר לי.

    יש מקום נוסף שאת מקבלת בו בדרך כל שהיא?

    אני חייבת פתרון כל שהוא "העונש" להיות בבית בשעות היום כבר חודשים מתאיש.

    תודה על כל התשובות

    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו