בדיקת ana

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת ana
    מיכל
    23/07/2012

    לפני כחודש וחצי נבדק חשד לזאבת. בבדיקה ana חיובי. כמו כן dna (ds) ab יצא 13.0 בנוסף ssb חיובי 5.8 הותחל פלקוניל 400 לאחר אשפוז נשלח שוב ana לסריקה בשיטת אימונופלואורסנטית. התשובה שחזרה no pattern/ יש לציין גרייבס ברקע וטיפול באלטרוקסין (המקורי) כ-200 מ"ג ביום. התסמינים הגופניים מבלבלים.רגישות לאור,רגליים ויידים רגישות ומגרדות לאחר מאמץ.התנפחות מפרקים.כאבים בגב (נשללה בעיה כלייתית). ראומטולוג שלל זאבת. האם לקבל חוות דעת נוספת. האם יש טעם להמשיך בטיפול התרופתי? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת ana

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת ana - תגובה

    ד''ר יאיר מולד
    23/07/2012

    כמובן שחשוב לברר א את סובלת מדלקת מפרקים ולשם כך נחוצה בדיקת ראומטולוג ובדחקות דם ודימות.
    אם ANA שלילי בשיטת אימונופלורסנציה- יש להניח שהתוצאה שלילית, כלומר תקינה.
    ישנן מחלות אחרות מלבד זאבת הגורמות לדלקת מפרקים, לכן מציע לשוב לראומטוןלוג שלך כדי לשלול אפשרויות אחרות, אם היתה עדות לדלקת מפרקים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו