לופוס וחיסונים לחו"ל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לופוס וחיסונים לחו"ל
    ענבר
    25/07/2012

    אני בת 21 ואני מאובחנת כחולת לופוס, אבל מאוד מאוד קל. הייתה לי בעבר נטייה לקרישיות דם, טרומבוציטים נמוכים ויש לי תפרחת פרפר על הלחיים.
    היום הרוב המוחלט של התוצאות של הבדיקות דם שלי יוצא טוב, אני מוגדרת כחולת לופוס רק בגלל העבר ואני רק צריכה להיזהר מחשיפה לשמש ולקחת פלקוניל.

    לאחרונה עברתי להיות מטופלת אצל רופאה ראומטולוגית בתל השומר ושאלתי אותה על חיסונים לחו"ל. אני מתכננת לטוס לכמה חודשים, אני עדיין לא יודעת לאן.
    היא אמרה לי שחיסונים שבהם החיידק מוחלש הם לא טובים בשבילי, נגיד צהבת B. היא אמרה לי ללכת למרפאת מטיילים ולשאול שם בדיוק איזה חיסונים. קבעתי תור וגם התחלתי להסתכל באינטרנט, וראיתי שכמעט לכל מקום שרוצים לנסוע אליו צריך לקחת את החיסון של הצהבת B, זה אומר שאני לא אוכל לטוס לכל המקומות האלה? קראתי איפשהו בפורום בהודעה ישנה שלא לוקחים את החיסון הזה אם אתה על סטרואידים והמערכת החיסונית שלך חלשה. אני לא על סטרואידים, זה אומר שאני כן יכולה לקחת?

    אני לא רוצה לקחת סתם סיכונים בגלל טיסה, אבל זה פשוט נראה לי קצת לא הגיוני. אני אשמח אם תוכלו לשפוך לי קצת אור על הנושא ולענות לי מהניסיון האישי שלכם.

    תודה רבה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לופוס וחיסונים לחו"ל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד''ר יאיר מולד
    25/07/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_מחלות_זיהומיות' id=link]מחלות זיהומיות[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו