שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    רות
    18/09/2012

    שלום.בת 68 כחולת לופוס רב מערכתית כ10 שנים מבחינת הלופוס אין בעיה מיוחדת אצלי הלופוס פגע בספירת הדם הלבנה שהיא יורדת עד 1.3%NET וכאבים כלליים במפרקים ונאמר לי גם שיש לי שיוגרן (ללא בדיקות מעבדה )שמתבטא ביובש בעיניים ובפה .ולצערי קיבלתי גם נון הודקין לימפומה טופלתי בכימוטרפיה והבראתי לחלוטין לגמרי ומקבלת מבטרה כל 3 חודשים ולמזלי הלא מוצלח בבדיקת pet ct ראו שהלימפומה נעלמה אבל היה ממצא בראה ונותחתי הוצאה אונה שלמה והתחזית של הרופאים טובה ואני לא צריכה שום טיפול.אחרי כל ההגדמה הזו השאלה שלי היא:האים אני חוטפת סרטן אחרי סרטן בגלל שהכדוריות הלבנות נוטות תמיד להיות מתחת לנורמה?או שהלופוס הוא גורם מספיק להתפרצות מחלות סרטניות?הטיפול שאני מקבלת כל השנים הוא פלקווניל( ללא פגיעה בעינים )האים יש דרך להעלות את הכדוריות הלבנות?או שזו לא הבעיה והאים עלי להזהר עים ספירה נמוכה של כדוריות של 2300 לא להדבק ממחלות יותר מכל אדם אחר?סליחה על אורך השאלות אבל אשמח לקבל תשובות .תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר יאיר מולד
    18/09/2012

    אין הוכחה שחולי לופוס נוטים יותר ללקות בסרטן.
    אבל, יש בפרוש נטיה מוגברת לחלות בלימפומה בעיקר במחלת הסיוגרן אך גם בלופוס.
    מאחל לך בריאות ושנה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו