מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ילד בן 3אלון20/11/2012
שלום רב
בעקבות בלוטות לימפה בצוואר לבני בן השלוש עשינו אולטראסאונד צווארי שתוצאותיו שישנם בלוטות בעיקר תת לסתיות שאחת מהן גודלה 3 ס"מ, אך ללא התנזלות ובעלת מבנה תקין. בנוסף ערכנו צילום חזה -תקין ועשינו גם אולטרא סאונד בטן ונצפו מס בלוטות בגודל 6 מ"מ ועד 10 מ"מ בלוטות מנאזטריאליות.
ערכנו בדיקות דם לאנטיסטרפטוליזין ויצא לבני 400 כאשר טווח הנורמה 0-300.
ספירת דם תקינה ,כימיה תקינה ,טוקסופלסמה שלילי, CRP 1.85 ולאחר שבוע מוקיספן הCRP ירד ל 0.2.
בנוסף הרופאה שלחה בדיקת אנטי ניוקליר AB ו DNA ds שהתשובה בגדר הנורמה 13 כאשר הערכים הם 0-25.
תשובת האנטי ניוקליר עדין לא הגיע ואני מאוד חושש כי הבנתי שזו בדיקה ללופוס.
אני חייב לציין שקראתי קצת ואין לבני אפילו סימפטום אחד מרשימת הסימפטומים ללופוס,אך שאלתי היא אם הANA יהיה חיובי חס ושלום ,האם זה יכול להעיד על לופוס ללא סימפטומים וללא חום? אני חייב לציין שהילד פעיל,ערני וחייכן .
מה דעתך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי להוסיף שלאח של אשתי יש לופוס
אלון20/11/2012האם זה יכול להשפיע על התשובה של ה ANA
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהmbst
קררז30/12/2012האם לופוס תורשתי למה לא כותבים על מריי טיפולי אורטוקין השתלות מהחי לשחיקת סחוס האם ברמבם החלו השתלות תאי סחוס לברך ולמה מתעכב באיכילוב האם זה עדיין על קרום ממקום אחר בגוף והאם יש מחרים על מריי טיפולי לסחוס והאם עדיף לפני אורטוקין והאם לשלב באורטוקין חומצה הילרואנית ובאיה שלב דר הורביץ האם בתל השטומר תהיה הרביית סחוס ומתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההעברת הודעה לפורום אחר
ד''ר יאיר מולד20/11/2012לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_רפואת_ילדים_מחלות_ילדים' id=link]רפואת ילדים, מחלות ילדים[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

