אשמח לעזרה!!!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אשמח לעזרה!!!!
    לילי
    24/02/2014

    שלום, ד"ר יאיר מולד.
    אני כשנתיים נמצאת בבדיקות מקיפות ובמעקב אצל רמטולוג. היה לי חשש לתסמונת שיוגרן ועשיתי מיפוי ב. רוק שתוצאות היו: ירידה דיפוזית בקליטה בלוטה מימין בלי שום שינוי עקרוני לאחר מציצת לימון. בביופסיה של ב. רוק התוצאות היו:
    mild lymphoplasmacytic sialadenitismild chronic.
    ערכים של esr, ו crp גבוהים ונוגנים ana חיובי ו ssa ssb חיוביים.
    dna ו anti-sm שליליים.
    ולמזלי הטוב אין לי תלונות אופייניות לסיוגרן. אני אשמח אם תייעץ לי מניסיונך ולומר לי מה אתה חושב, האם יש אבחנה( אולי זה בככלל לופוס)? והאם כדאי לי להתחייל בטיפול תרופתי של פלקווינל?
    ומבחינת הריון וסיכון מה זה אומר כל הנוגדנים שנמצאים אצלי?
    תדה רבה
    לילי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אשמח לעזרה!!!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד''ר יאיר מולד
    24/02/2014

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_דלקת_פרקים_ראומטולוגיה' id=link]דלקת פרקים, ראומטולוגיה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו