מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אנקילוזינג ספונדילטיסיצחק09/01/2010
אני ידוע כמי שחולה בבכטרב מזה כשלושים שנה, ואף עברתי ניתוח בארה"ב לתיקון הלומבר ויישור הגב לפני כעשרים שנה. יחסית לחולי בכטרב אני מרגיש טוב, אין לי כאבים כלל כבר מאז הניתוח, אולם לאחרונה (בערך שנתיים) התחלתי להרגיש ירידה בתחושה של רגל ימין הרגשה שהלכה והחמירה עד כדי כך שלפעמים נדמה לי שקיבלתי זריקת הרדמה לרגל, (מזכיר לחיים רדומות אחרי טיפול שינים), פניתי לנוירולוג שהפנה אותי למספר בדיקות וביניהם סי טי גב תחתון, בבדיקה זו נצפים שינויים אנקילוזיים לכל אורך הגב התחתון, לשאלתי האם זה דבר חדש, שכן כאבים אין לי כלל והאיזור כולו כבר היה מוקשח לפני עשרים שנה ויותר, ענה לי שאין לו אפשרות ודרך להשוות למה שהיה פעם והוא מציע לי לפנות לאורטופד.
שאלותי,
1. האם ייתכן שהמחלה תתעורר לחיים לאחר כ"כ הרבה שנים
2. האם הסימפטומים הנ"ל אופיינים לאנקילוזינג ספונדיליטיס בכלל, ולאחר שנות דור רדומות בפרט?
3. האם יש דרך לטפל בבעיה.
4. אילו בדיקות יכולות לאושש ולאמת את האבחון הנ"ל לאחר שכאמור כל האיזור היה כבר מוקשח לפני עשרים וחמש שנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר יעקב אבלין12/01/2010יצחק שלום,
התופעה שאתה מתאר נשמעת כבעייה עצבית. נראה שקיימת פגיעה באחד העצבים או באחד משורשי העצב המזינים את הרגל. פגיעה כזו עשויה להיות עקב לץ על שורש העצב ברמת עמוד השדרה או כתוצאה מנזק לסיב העצב עצמו כתוצאה ממחלות שונות. ספק אם מדובר בהתלקחות של דלקת המפרקים. בכל אופן כדאי להתייעץ עם נוירולוג ולבצע בדיקת EMG - בדיקה של ההולכה החשמלית בעצבי הגפיים התחתונות. בדיקה זו תסייע למקם ולאפיין את הפגיעה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

