מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נוקשות אצבעות הידיים ( סימטרי)אור14/04/2010
שלום רב,
כבר כחצי שנה , אני קמה משינה כאשר אצבעות הידיים, קפואות וכאובות, רק לאחר עיסוי מקומי , קימוט הידיים לאיגרוף אני מצליחה להפעילן בצורה שאינה כואבת.
פניתי לנירולוג היות והתופעה כללה גם תחושות שריפה בזרועות, בפנים וברגליים והתחלתי טיפול בליריקה, תופעות השריפה התמעטו אך התופעה בידיים לא חולפת.
עד כה , בבצעתי סי טי מוח, ועמוד שידרה שנמצטו תקינים.
ויטמינים ובלוטת התריס תקינים
EMG בוצע פעמיים ונממא תקין ( ונשללה תסמונת תעלת שורש כף היד היות ואני גם כחצי שנה לאחר לידה (במהלך ההריון אפידורל , לפני ההריון טיפול הורמונלי))
האם התופעה מוכרת בתחומכם ?
( אני מדגישה שתופעת הידיים היא רק לאחר יקיצה משינה)
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה
ד''ר יעקב אבלין15/04/2010אור שלום,
התופעה שאת מתארת עשוייה להיות קשורה לבעיות שונות. מחד גיסא יתכן שמדובר במחלת מפרקים דלקתית, אשר גורמת לתופעה של נוקשות בוקר. כדי לבדוק אפשות זו יש צורך בבדיקה גופנית (על ידי ראומטולוג) ובביצוע בדיקות דם ספציפיות המכוונת לאפשרות של דלקת מפרקים. מצד שני, יתכן שמדובר בכאב על רקע עצבי. נוירופטיה, כלומר פגיעה בעצבים היקפיים, היא אפשרות אחת - למרות שבדיקת EMG היתה תקינה. לעיתים יש צורך לחזור על הבדיקה במקום אחר ולהקפיד שהבדיקה תכלול את שורשי הצבים בגובה עמוד השדרה (ולא רק את העצבים ההיקפים באיזור כפות הידיים) על מנת לשלול פגיעה עצבית. אפשרות אחרת היא פיברומיאלגיה, מצב בו הכאב נובע מפגיעה בעיבוד הכאב במערכת העצבים המרכזית ולא בעצבים ההיקפיים. במצב זה לא רואים דבר בבדיקת ה - EMG - אבל עדיין יש תגובה טובה לטיפול בליריקה.
אני ממליץ לגשת ולהבדק על ידי מומחה בתחום הראומטולוגיה על מנת לנסות להתקדם באבחנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

