מספר שאלות חשובות לגבי לופוס..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר שאלות חשובות לגבי לופוס..
    טניה
    18/04/2010

    שלום...
    יש לי הרבה סימנים והרבה דברים שמזכירים לופוס וכששאלתי את הרופא שלי אם הוא יכול להביא לי הפנייה לבדיקת דם הוא אמר שלא צריך ואין סיכוי שיש לי לופוס..
    הסימנים שיש לי:
    דלקת פרקים,
    אקזמה בכף היד
    אני כל הזמן הופכת להיות אדומה באזור הלחיים והאף.. זה יכול להימשך שעות ואפילו ימים,זה נעלם ואז חוזר.
    אני מאוד מאוד רגישה לשמש
    אני כל הזמן בדיכאון, בעיות זכרון,עייפות כל הזמן בלי שום סיבה
    יש לי פובייה חברתית
    נשירות שיער בכמות אדירה שלא פוסקות
    אנמיה.. יכול להיות שלפי הסימנים האלה יש לי זאבת (לופוס) ?

    ועוד משהו שרציתי לדעת מזה המחלה הזאת? היא מסוכנת? מדבקת? איך נפטרים ממנה..?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טניה שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    19/04/2010

    סימנים שכיחים של זאבת-לופוס הם נשירת שער, כיבים בפה, אודם בעור לאחר חשיפה לשמש, פריחה על הפנים- ואלו רק סימנים בעור. כמובן מופיעה גם דלקת בפרקים.
    מחלת זאבת-לופוס יכולה לפגוע בכל מערכת הגוף.
    המחלה פוגעת בדרך כלל בגיל צעיר, בנשים לרוב, בגיל הפוריות.
    כדאי להיבדק ע"י ראומטולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו