מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בגלל שלא לקחתי זריקה יתכןTCDSVUZJ19/04/2010
דוקטור גודארט היי שלום לך פעם היתי מטופלת אצלך .מה דעתך על המצב
התרופות שאני מקבלת בכללית הם בכלל
מטטרוקסאט בהתחלה היה 25 מיליגרם פעם בשבוע. לאט לאט ירדתי למינון עד שהגעתי ל15 מיליגרם.
לגבי הירידה של התרופות זה בגלל שהזריקה גורמת לי כל פעם לפיטריות כל פעם במקום אחר כמעט כל חודשיים
מקבל משחות תרופות ואז נימאס לי מהפיטריות.
אני כבר מקבלת כבר מעל 4 שנים את הזריקה באופן קבוע.
עכשיו בגלל שאני רוצה להפסיק את התרופה .הרופאה הוסיפה לי עוד 3 כדורים ליום זסלוזפרין משהו כזה .הצהובים הכדורים.
ושום דבר לא עוזר לי .
עכשיו חשוב לי להפסיק את הזריקה אבל מצד אחד בגלל ששבוע אחד לא לקחתי את הזריקה מסיבות אישיות . המצב שלי היחמיר לגמרה . זה התבטא בזה פתאום הולכת ברחוב ופתאום לא יכולה להזיז את הרגל כבדה כמו ברזל חזק. וכאב חזק.ולא מסוגלת ללכת .
אחרי יומיים עוד כאבים בידיים לא מסוגלת להחזיק כלום ביד. אפילו שטר של כסף נייר לא יכולתי להחזיק. הכאב היה נורה
כאשר לא הבנתי מה עובר עליי בגוף שלי .הרופאת המשפחה אמרה לי שזה בגלל שלא לקחתי את הזריקה ואז גרם לחוסר איזון בגוף.
בקיצור מה יש יותר טוב ופחות פוגע ולא כימי לטיפול לזריקה .אני פשוט מיואשת מאוד עד שנלך לביקור הבא למרות שהיקדמתי את התור.
אשמח לשמוע איזה תרופות יש שיכולים לעזור לדלקת שלי כי היא מפריעה לי עכשיו ממש בתיפקוד יום יום .לא יכולה לעשות כלום.
השאלה שלי האם אין זריקה אחרת שיכולה לעזור יותר טוב ולא זריקה כימוטרפית
כי אני זקוקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ARUI
ד''ר ג'יזל גודארד21/04/2010שלום רב,
אשמח לראות אותך במרפאה על מנת להחליט במה לטפל.
לא ציינת איזה מחלה עבורה הטיפול במתוטרקסאט.
על מנת לקבוע שינוי תרופתי יש צורך בבדיקת החולה ומעקב בדיקות דם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לי דלקת פרקים שגרונית ב12 מפרקים
שושי23/04/2010אני לקחתי מעל כמעט איזה 6 שנים לקחתי רצוף.
האמת לאט לאט אני זאת שביקשתי מהרופאה שתוריד לי במינון.
בהתחלה היה 25 מיליגרם עד שהגענו ל15 מיליגרם .
רציתי לרדת במינון כי זה גורם לי לפיטריות בגוף כל כמה חודשים חודשיים כמעט מקבלת פיטריה פעם בכפות רגליים אצבעות פעם בידיים פעם וגינה
לכן היתיאשתי מההפיטריות ורופאת משפחה אמרה לי שזה בגלל הזריקה שאני מקבלת מערכת חיסון שלי חלשה.
מה עליי לעשות .
עכשיו שאני עונה לך אני מגלה שממש חזר לי הכאבים ויש נפיחות בכפות ידיים .
ועם אני משתמשת עם הידיים כואבות
ועם אני הולכת הרבה הגוף כואב .זה מתחיל בקטן חלש חלש אחר כך מפריע עד כדי כך לתפקוד נורמלי
מה עליי לעשות האם יש זריקה שהיא לא כימוטרפית שיכולה לעזור לי .
כי הבנתי שבנוסף יש י גם פיברלגיה ואני גם סובלת מדיכאון .
גם פעם קיבלתי פלקוניל לא היתי במעקב רק אחרי שנתיים בבדיקת עיניים אמרו לי שי לי פגיעה בשדה ריאה כתוצאה מהכדורים .
עכשיו הרופאה הוסיפה לי עוד 3 ליום סזלזופרין משהו כזה
עם אמרת שאני צריכה שיראו אותי את עזבת את הבית חולים תל השומר שם היתי מטופלת אצלךכמה שנים
מי שנת 2002 יש לי דלקת פרקים שנה לקח להם לגלות לי שיש לי דלקת פרקים .כי הבדיקות דם הראו .אבל חיצונית לא ראו כלום .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר יעקב אבלין24/04/2010שלום רב,
על פי מה שהבנתי מהתיאור שלך, את סובלת משילוב של דלקת מפרקים שגרונתית, פיברומיאלגיה ודיכאון. מבחינת הטיפול בדלקת המפרקים השגרונתית, סלזופירין היא תרופה יעילה למדי אך אם לא תהיה תגובה מספקת לטיפול זה, ניתן לשקול לעבור לתרופות ביולוגיות. במקביל יש מקום לטפל בפיברומיאלגיה בצורה המיטבית וכן כמובן בדיכאון. אין ספק שיש צורך במעקב ראומטולוגי רציף וסדיר סביב נושאים אלו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם חולי ניקיון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

