מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- השפעת פיברומיאלגיה על החלמה מניתוחליזי22/04/2010
לפני כ 8 שנים אובחנתי אצל 3 מומחים כסובלת מפיברומיאלגיה.
בשנה האחרונה אני ב"ה במצב טוב, אולם ממשיכה לקחת כל יום אלטרול.
לפני כחודשיים עברתי ארתרוסקופיה בברך עקב ריסוק מינ יסקוס ושחיקת סחוסים.
עד כה יש כאבים ונפיחות מרובה לאחר מאמץ וצליעה. הרופא טוענת שזה עקב הפיברומיאלגיה, מאחר והכיפוף והישור של הברך טובים, אולם עקב המחלה קשה יותר ולוקח יותר זמן לגוף להתאושש מהטראומה.
האם זה אכן יתכן???
אודה על תשובתכם בהקדם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני עברתי ניתוח שאנט
יערה23/04/2010לפני מס' חודשים.
הפציעה עצמה החלימה יפה, אבל הגוף לא הצליח להתאושש.
קמתי עם כאבי תופת בכל הגוף מהניתוח הזה, וכמעט חודש בקושי יכולתי לזוז מרוב כואב.
רק אחרי שקיבלתי כמה ימים וולטרן הצלחתי בהדרגה לחזור לשגרה.
כשלא היתה לי פיברומיאלגיה הייתי מחלימה מניתוחים בקלילות.
אבל אין לי מושג אם זה קשור למה שתיארת כי אצלי הבעיה היתה שהניתוח פשוט החמיר בצורה חריגה את הסמפטומים של הפיברו'.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
ד''ר יעקב אבלין24/04/2010שלום רב,
פיברומיאלגיה היא מצב בו כל דבר כואב יותר. גירוי שאמור היה להיות כואב במידה מעטה עלול לכאוב יורת ואף גירוי שלא אמור היה להיות מכאיב - נתפש ככזה. לכן, גם הכאבים הכרוכים בהחלמה מניתוח עלולים להיות קשים וממושכים יותר - אם כי תהליך ההחלמה עצמו אינו צפוי להיות בעייתי באופן מיוחד.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

