מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לופוס,כליות,סיליקוןא.ל08/07/2010
אובחנתי כחולת ךופוס בגיל 16.היום אני בת 24 וחצי. כמעט שלוש שנים בהתקפה של הלופוס ובנוסף אובחנתי כחולת פיברו.כבר אושפזתי מספר פעמים והיו תקופות וימים שאמא שלי היתה צריכה לסעוד אותי כי לא יכולתי ללכת לעמוד ואפילו לשתות בכוחות עצמי.איבדתי את האמונה ברפואה אני מרגישה כמו שפן נסיונות. אני נוטלת סטרואידים אימורן 0 לקחתי גם MTX) פלקווניל ברזל וועוד מלא ויטמנים כאלה ואחרים.לא רק שאין שינוי במצבי- הוא הולך ומתדרדר!! לאחרונה הכליות שלי נפגעו.למרות הנסיונות שלי אני שבר כלי.. לא מצליחה ללמוד ולתפקד ועולמי חרב עלי. עכשיו הרופא שלי רוצה שאני אוריד את שתלי הסיליקון שעשיתי בעודי בת 18. עשיתי בדיקות וצילום ואין דליפה והכל בסדר איתם אבלי יש טענה שטוענת שיש הדלפה משלתלי הסיליקון שיכולה לגרום להתלקחות של זאבת ומחלות אחרות..אני סובלת כאבים פיזיים ונפשיים אני כולה בת 24 ונאבקת עם דברים שהם גדולים עליי והורדת הסילקון תוריד לי את הבטחון למתחת לאפס.האם אני באמת חייבת להוריד את השתלים?? איזה טיפול עוד אפשר לעשות??מתי אני אראה וארגיש תוצאות חיוביות?מה זה אומר שהכליות שלי נפגעו?ומה הטיפול לזה?עזרו לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר א.ל. שלום
ד''ר ג'יזל גודארד09/07/2010קיימים דוווחים על הקשר בין שתלי סיליקון והתפתחות תופעות אוטואימוניות ואפילו התפתחות של זאבת/לופוס. הדווחים הם מתקופה שהשתלים היו מורכבים ממעטפת סיליקון וגם המילוי היה מסיליקון. היום מזה עשור השתלים מורכבים מפחות סיליקון.
אין הוכחה ודאית ויש ספרות רבה שטוענת שלא הוכח כל קשר בין השתלים והתפתחות זאבת/לופוס.
יתכן וקיים עוד טיפול שיהיה יעיל עבורך אך את צריכה להבדק ולהיות במעקב של ראומטולוג. בלופוס יכול להיות שינויים במצב רוח כתוצאה ממעורבות המוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה.
א.ל09/07/2010אני במעקב של ראומטולוג!! האם זה אומר שאני צריכה להוריד את השתלים? ומה זה אומר שהכליות שלי נפגעו?? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהא.ל. שלום
ד''ר ג'יזל גודארד11/07/2010מעורבות של הכליות בלופוס/זאבת דורשת טיפול מיידי על מנת לשמור על התפקוד התקין של הכליות.
קיימים סוגים שונים של פגיעות בכליות. לפי הסוג מחליטים על הטיפול המתאים. אפשר לאבחן את הסוג לפי ביופסיה של הכליות.
לגבי הוצאת השתלים אין הנחיות ברורות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

