לופוס,כליות,סיליקון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לופוס,כליות,סיליקון
    א.ל
    08/07/2010

    אובחנתי כחולת ךופוס בגיל 16.היום אני בת 24 וחצי. כמעט שלוש שנים בהתקפה של הלופוס ובנוסף אובחנתי כחולת פיברו.כבר אושפזתי מספר פעמים והיו תקופות וימים שאמא שלי היתה צריכה לסעוד אותי כי לא יכולתי ללכת לעמוד ואפילו לשתות בכוחות עצמי.איבדתי את האמונה ברפואה אני מרגישה כמו שפן נסיונות. אני נוטלת סטרואידים אימורן 0 לקחתי גם MTX) פלקווניל ברזל וועוד מלא ויטמנים כאלה ואחרים.לא רק שאין שינוי במצבי- הוא הולך ומתדרדר!! לאחרונה הכליות שלי נפגעו.למרות הנסיונות שלי אני שבר כלי.. לא מצליחה ללמוד ולתפקד ועולמי חרב עלי. עכשיו הרופא שלי רוצה שאני אוריד את שתלי הסיליקון שעשיתי בעודי בת 18. עשיתי בדיקות וצילום ואין דליפה והכל בסדר איתם אבלי יש טענה שטוענת שיש הדלפה משלתלי הסיליקון שיכולה לגרום להתלקחות של זאבת ומחלות אחרות..אני סובלת כאבים פיזיים ונפשיים אני כולה בת 24 ונאבקת עם דברים שהם גדולים עליי והורדת הסילקון תוריד לי את הבטחון למתחת לאפס.האם אני באמת חייבת להוריד את השתלים?? איזה טיפול עוד אפשר לעשות??מתי אני אראה וארגיש תוצאות חיוביות?מה זה אומר שהכליות שלי נפגעו?ומה הטיפול לזה?עזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לופוס,כליות,סיליקון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • א.ל. שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    09/07/2010

    קיימים דוווחים על הקשר בין שתלי סיליקון והתפתחות תופעות אוטואימוניות ואפילו התפתחות של זאבת/לופוס. הדווחים הם מתקופה שהשתלים היו מורכבים ממעטפת סיליקון וגם המילוי היה מסיליקון. היום מזה עשור השתלים מורכבים מפחות סיליקון.
    אין הוכחה ודאית ויש ספרות רבה שטוענת שלא הוכח כל קשר בין השתלים והתפתחות זאבת/לופוס.
    יתכן וקיים עוד טיפול שיהיה יעיל עבורך אך את צריכה להבדק ולהיות במעקב של ראומטולוג. בלופוס יכול להיות שינויים במצב רוח כתוצאה ממעורבות המוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • .

    א.ל
    09/07/2010

    אני במעקב של ראומטולוג!! האם זה אומר שאני צריכה להוריד את השתלים? ומה זה אומר שהכליות שלי נפגעו?? תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • א.ל. שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    11/07/2010

    מעורבות של הכליות בלופוס/זאבת דורשת טיפול מיידי על מנת לשמור על התפקוד התקין של הכליות.
    קיימים סוגים שונים של פגיעות בכליות. לפי הסוג מחליטים על הטיפול המתאים. אפשר לאבחן את הסוג לפי ביופסיה של הכליות.
    לגבי הוצאת השתלים אין הנחיות ברורות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו