בדיקת לופוס/אפלא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת לופוס/אפלא
    מיטל
    18/07/2010

    שלום דר,
    יש ITP.
    בגלל תוצאה של קרדיוליפין גבוה 23.9 נשלחתי ע"י ההמוטולוג שלי לרמוטולוג. הרמוטולוג שלח אותי לבדיקות אפלא ולופוס.
    להלן חלק מהתוצאות שעשיתי בקופה (בדיקות נוספות צריכה לעשות בב"ח: LAC , FANA BY IMMUN , קרדיוליפין ,ANTI BETA 2 GLY )

    תוצאות:

    ESR - 10

    C3 Complement mg/dL 118 90 (..*......) 180 ערכי הייחוס שונו ב-5.10.08
    BD1
    C4 Complement mg/dL 29 10 (.....*...) 40 ערכי הייחוס שונו ב-5.10.08
    BD1
    AutoimmunityBH1

    Anti-DNA IU/mL 17.1 Reference values
    Negative: <20 IU/mL
    Positive: >20 IU/mL
    BD1
    Antinuclear Ab Neg. BD1
    FANA לא בוצע ראה/י תוצאה ל-ANA
    BD1
    Cardiolipin IgG GPL/mL ! בעבודה 0 (*........) 10 BD1
    Cardiolipin IgM MPL/mL ! בעבודה 0 (*........) 7 BD1
    SS-A/Ro U/mL ! בעבודה Reference values
    Negative < 15 U/mL
    Border 15 - 25 U/mL
    Positive > 25 U/mL
    BD1
    SS-B/La U/mL ! בעבודה Reference values
    Negative < 15 U/mL
    Border 15 - 25 U/mL
    Positive > 25 U/mL
    BD1
    Anti-Smith Ab U/mL ! בעבודה Reference values
    Negative < 15 U/mL
    Border 15 - 25 U/mL
    Positive > 25 U/mL
    BD1
    Parietal Cell Ab ! בעבודה BD1
    Anti Intrinsic F. U/mL ! בעבודה Reference values
    Negative <10 U/mL


    1. האם תוצאות אלה כבר יכולות לשלול לופוס? ? (העובדה שANA שלילי, וגם אנטי DNA שלילי)
    2. האם העובדה שהערך של אנטי DNA יצא קרוב ל20 (17.1) יכול להעיד על נטייה??
    3. מה זה FANA? ולמה לא ביצעו אותה??
    4.איזה מהבדיקות חשוב לקבוע שאין אפלא??

    אודה מאוד מאוד אם תוכלו לענות לי על 4 השאלות.
    נטע

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת לופוס/אפלא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות בדיקות שתן

    מיטל
    19/07/2010

    Glucose mg/dL Normal BD1
    Ketones mg/dL NEG BD1
    Protein mg/dL NEG BD1
    Blood mg/dL NEG BD1
    Leukocytes Leu/uL 500 LARGE BD1
    Nitrite NEG BD1
    pH 5.5 BD1
    Urobilinogen mg/dL Normal BD1
    Bilirubin mg/dL NEG BD1
    Automated Urine MicroscopyBH1

    עליון הערותMY_SUBTITLE
    Red Blood Cell /HPF 7 BD1
    White Blood Cell /HPF 50 BD1
    Squamous Epith. /LPF MANY BD1
    Chemistry, UrineBH1

    עליון הערותMY_SUBTITLE
    Protein/Crea. Ratio mg/mg 0.07 Normal: <0.2 mg/mg
    BD1
    Album./Creat.Ratio 50.89 יחידות:mgAlb/grCre
    Ref. value for adults: <20 mg/gr


    באותו היום עשיתי גם בדיקת הריון ויצא חיובי בטא 590.


    תודה מראש!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיטל שלום

    ד''ר ג'יזל גודארד
    21/07/2010

    רמה נמוכה של תרומבוציטים על רקע אוטואימונית יכולה להיות כתוצאה מ- ITP, זאבת/לופוס או תסמונת נוגדי פוספוליפידים (APS).
    בהעדר תלונות או ממצאים בבדיקה גופנית ולהתיחס לבדיקות דם ושתן שהוצגו כאן, כעת אין עדות למחלה נוספת או אחרת כגון זאבת/לופוס או תסמונת נוגדי פוספוליפידים. יש צורך בהמשך מעקב אצל ראומטולוג.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו