תופעה של גירודים בעקבות פלאקווניל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תופעה של גירודים בעקבות פלאקווניל
    נילי
    23/11/2010

    האם התופעה של התקפי גירוד מטורפים מוכרת כתופעת לוואי של הפלאקווניל ? מאז שהתחלתי לקחת אני חוטפת אותם בלי הודעה מוקדמת - בעיקר בגפיים ובחזה. זה מגרד בטירוף ןאין שום פריחה על העור...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ד"ר מולד

    ד''ר יאיר מולד
    23/11/2010

    כן- גרד ו/או תפרחת יכולים להיות תופעה אלרגית מתרופה, כולל פלקווניל.
    מציע להפסיק נטילת פלקווניל ולפנות לרופא המשפחה לקבלת טיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו