לופוס ושפעת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לופוס ושפעת
    יעלה
    26/01/2011

    שלום
    אני עם לופוס כבר 12 שנה בערך. בשלושת השנים האחרונות כל חורף אני חולה בדלקת ריאות ולעיתים גם ברונכיט ( למרות שהתחסנתי נגד דלקת ריאות). יום רביעי שעבר התחלתי להרגיש רע- חום כאבי גרון איומים והתחלתי טיפול בראפאפן 2000 מ"ג. למחרת החל גם שיעול ומיכוון שזה לא עבר נאלצתי ביום ראשון לחזור לרופאה שהחליפה את האנטיביוטיקה למוקסיפן 3000 מ"ג ליממה. ביום ראשון בערב השיעולים היתגברו ובקשתי הפנייה לצילום חזה שעשיתי למחרת ושם ראו תסנין קטן ( לציין שבהאזנה לריאות לא נשמע שום דבר ולכן הצילום לא נעשה עד שאני ביקשתי). היום שוב הוחלפה האנטיביוטיקה לזינט ורוקסו. השאלה שלי האם בגלל הלופוס הגוף שלי מחלים כל כך לאט? ( לא לוקחת תרופות מדכאות חיסון רק פלקווניל אבל כן לקחתי בעבר). כמה זמן עלי לחכות עד שמשהו יתחיל לזוז? אני משתעלת בלי הפסקה ביום ובלילה וקשה לי לנשום ובטח מיותר לציין שאני חלשה נורא מכל העירבוביה של האנטיביוטיקות האלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לופוס ושפעת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לופוס ושפעת - ד"ר מולד

    ד''ר יאיר מולד
    26/01/2011

    1. לופוס כשלעצמו אינו גורם לשכיחות גבוהה יותר של מחלות זיהומיות.
    2. מהתאור שמסרת, נראה שאת חולה בדלקת ריאות. אם יש קוצר נשימה או חוסר שיפור עם האנטיביוטיקה שניתנה לך, עליך לחזור לרופא המשפחה לבדיקה והערה מחודשת.
    אני מאחל לך החלמה מהירה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו