מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול ובדיקות דםיעלה21/03/2011
שלום
אתמול עשיתי בדיקות דם ובינהם גם ספירת דם. יש שמה כמה ערכים שנראים לא תקינים ואשמח אם תוכלו להסביר לי מה משמעותם
WBC- הטווח הוא בין 4.8-10.8. התוצאה שאני קבלתי היא 19.4
MYELOCYTES% DIF- הטווח הוא בין 0-0.1 ותוצאה היא 1
METAMYLOCYTES% DIF - הטווח הוא בין 0-0.1 והתוצאה היא 0.5
NEUTROPHILS% DIF- הטווח הוא בין 40-70 והתוצאה היא 86.2
LYMPHOCYTES % DIF- הטווח הוא בין 20-40 והתוצאה היא 7.2
Neutrophils abs dif- הטווח בין 1.9- 8 והתוצאה שלי היא 16.7
שאר הבדיקה בערכי הנורמה. אני סובלת מלופוס ומטופלת במתתרוקסט 15 מ"ג בזריקה ומלפני שבוע וחצי בפרדניזון 20 מ"ג. האם החריגות נובעות מהלופוס או מהטיפול התרופתי? האם זה מצריך בירור וטיפול מיוחד?
בתודה מראש
יערה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה עוד נתון
יעלה21/03/2011שכחתי לציין שבספירת דם רשום גם ANISOCYTOSIS +. הבנתי שזה קשור לגודל לא שווה של כדוריות הדם. האם זה מסוכן? בחיים לא היה לי דבר כזה
לציין אין אנמיה או חסר ב B12* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול ובדיקות דם - תגובה
ד''ר יאיר מולד21/03/2011נטילת סטרואידים (פרדניזון) גורמת לעליה בספירת הדם הלבנה (לויקוציטוזיס) וחסרת משמעות. כאשר מינון הפרדניזון יופחת או יופסק יש כמובן לחזור על ספירת הדם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ושאלה נוספת
יעלה23/03/2011בעבר לקחתי תקופות ארוכות סטרואידים במינונים גבוהים מאוד ( 40-60 מ"ג) ולעיתים זה היה מעלה את ערכי ה WBC מעל לנורמה אך מעולם לא הייתה חריגה בנוטרופילים ובשאר התאים הלבנים. האם זה לא קצת מדאיג? ומה עם הנתון הנוסף שמראה שגודל הכדוריות לא שווה? האם הוא חסר משמעות?
אני קצת מודאגת כי לפני שבועיים עשיתי ספירה והכול היה תקין ופתאום בבת אחת כל החריגות האלה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

