דלקת פרקים וסכרת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת פרקים וסכרת
    אסיה
    03/06/2011

    שלום רב אני בת 36 מטופלת במשאבת אינסולין וחולת סכרת מגיל 10 לפני מספר שנים התחילו כאבי פרקים גם נותחתי בכתף בכדי לנקות את הדלקת .בזמן האחרון התחילה החמרה בכאבי הפרקים וראומטולוג קבע לאחר בירור שזאת דלקת פרקים שקיעת הדם לא יורדת מ60 בשנה האחרונה התחלתי טיפול בהתחלה עם כולכצין לאחר עם פלקווניל בשילוב כולכיצין וכשזה לא עזר עברתי למתרוטקסט התחלתי במינון של 4 כדורים והעלתי את המינון ל6 כדורים אך גם זה לא עזר שקיעת הדם לא יורדת וגם רמת הכאב עולה לאחר יעוץ עם הרופא הוחלט לעבור לתרופת אקטמרה טיפול ביולוגי אבל לאחר בירור על התרופה (מידע באינטרנט )הבנתי שהתרופה לא נכונה לחולי סכרת .שאלתי היא כזאת מה קורה אם לא מטפלים בדלקת ומשאירים אותה ככה ?מה הסיבוכים שאפשר לצפות להם ?ומה התרופה הביולוגית המומלצת ביותר אם הכי פחות תופעות לוואי ?(יש לציין שכולסטרול שלי גובה )אני מאוד פוחדת מתפעות הלוואי של התרופה כל מידע שתוכל לנדב לי על תופעות הלוואי אשמח לקבל תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת פרקים וסכרת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    ד''ר יאיר מולד
    03/06/2011

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_דלקת_פרקים_ראומטולוגיה' id=link]דלקת פרקים, ראומטולוגיה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו