אני בתור חולה אפילפסיה יש הגבלות ??

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני בתור חולה אפילפסיה יש הגבלות ??
    איציק
    13/09/2011

    שלום וברכה אני בחור בן 33 שבוע שעבר קיבלתי התקף וזה היה ממושך כחצי שעה , פינו אותי עם טיפול נמרץ מונשם מורדם לבית חולים . עשו לי בדיקת EGG ומצאו עדיין תנועות של התקף. ובMRI ב"ה יצא הכל תקין..
    שלחו אותי הביתה אחרי יומים עם כדורים אפנוטין לוקח כ300מ"ג כל ערב.
    רציתי לשאול אם יש לי הגבלות מיוחדות מה מותר לי ומה אסור לי???
    תודה מראש על שיתוף פעולה
    ומה לגבי ביטוח לאומי ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני בתור חולה אפילפסיה יש הגבלות ?? - תגובה

    מירי רייזנסון
    14/09/2011

    איציק שלום!
    קודם כל מאחלת לך המון בריאות. אני מבינה מדבריך שקיבלת התקף אפילפסיה, חשוב לוודא זאת. באופן כללי, ישנם מגבלות מסוימות על עיסוק בספורט (כגון לא לשחות אף פעם לבד), אסור לנהוג במצב לא מאוזן, ישנם כללי זהירות מסויימים גם בבית. בנוסף, כדאי להתייעץ עם ניורולוג מטפל לגבי מגבלות הקשורות לסוג האפילפסיה שלך, למשל חלק מאנשים עם אפילפסיה רגישים להבזקי אור ואילו אחרים לא.

    לגבי ביטוח לאומי, הזכאות לקבלת קיצבת נכות כללית תלויה במצבך ולכן קשה להגיד כעת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו