אפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפילפסיה
    רואי
    24/10/2011

    לאחותי בת ה27 יש אפילפסיה, לאחרונה ההתקפים החלו להיות צפופים יותר,עד לא מזמן גם היו לה מעט תופעות לוואי של הכדורים (רעידות, שכחה וכו'..)אך לאחרונה זה עבר. היא החלה להיות מאוד מתוסכלת מכיוון שבעקבות המחלה לא מצליחה למצוא עבודה בשום תחום(פשוט מקבלת סירובים). האם יש דרך העמותה אפשרות לסיוע במציאת מקום עבודה? האם קיימות קבוצות תמיכה של העמותה אליהן היא תוכל להצטרף? אשמח לקבל תשובה, קשה לראות את הייאוש שקיים בה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה - תגובה

    מירי רייזנסון
    26/10/2011

    רואי שלום!
    קודם כל חשוב להיות של מעקב של ניורולוג או אפילפטולוג (ניורולוג מומחה לאפילפסיה) ולבדוק כיצד ניתן לאזן אותה (להגיע למצב שבו לא תקבל התקפים). כשיש שינוי במצב, חשוב לקבוע תור בהקדם האפשרי. לגבי מציאת עבודה: ביטוח לאומי מסייע בשיקום מקצועי לאנשים שיש להם מעל 20% נכות. ישנה גם זירת תעסוקה באיביליקו ותכניות שונות של מחלקות רווחה.
    לגבי שירותי תמיכה וייעוץ של אי"ל, יש לפנות לסניפים ולקבל מידע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו