אחותי בת 34 חולת אפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אחותי בת 34 חולת אפילפסיה
    ענת בקאל
    06/11/2011

    אחותי חולת אפילפסיה מגיל 17 , כיום עם לא מעט התקפים בשבוע (איבוד הכרה ופירכוס).
    כיום היא לוקחת דפלפט שיש לו תופעות לוואי קשות.
    היא ניסתה כבר את כל סוגי התרופות למיניהן, עם תופעות לוואי שונות, שבגללן שינתה ע"י הנוירולוגית שלה באיכילוב את סוג התרופה.
    הבעיה היא שחלק מהתרופות גורמות לדיכאון או לחוסר תאבון ואני כאחותה וכמו כן גם משפחתי חסרי אונים ולא יודעים מה לעשות.
    היא לא עובדת כבר מספר שנים , בשל הדיכאון. הזיכרון שלה גם הוא ניזוק.
    לפני מספר חודשים היא החלה רק לקבל קצבה מביטוח לאומי.

    אני מנסה לעודד אותה, אך תמיד זה לזמן קצר ולא ממושך.
    היא כשרונית מאין כמוה.למדה באוניברסיטה, למדה מחשבים וכמו כן למדה ריפוי בעיסוק, רק שלא קיבלה תעודת מטפל בשל חיסוריה בשיעורים ( כתוצאה מהתקפים).

    אני אובדת עצות והייתי שמחה אם משהו יוכל לעזור לי לסייע לה, בסוג כלשהוא של תמיכה או עבודה נוחה, בכל דבר טכני, מחשבים או שקשור לבעלי חיים שזו האהבה הגדולה שלה.

    תודה ויום מקסים
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אחותי בת 34 חולת אפילפסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחותי בת 34 חולת אפילפסיה - תגובה

    יוסי אונטרמן
    07/11/2011

    שלום ענת

    אין ספק שאת מתארת מצב מורכב וקשה. אני מציע לך לעודד את אחותך לקבל סיוע נפשי וחברתי בכל מקום בו זה ניתן. למשל בקופת החולים בו היא חברה דרך העובדת הסוציאלית.

    את מוזמנת לפנות לסניף איל הקרוב למקום מגורייך ולקבוע פגישה.

    בהצלחה

    יוסֵי אונטרמן
    מנהל איל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אחותי חולת אפילפסיה

    ענת בקאל
    07/11/2011

    יוסי שלום,

    האמת היא שניסיתי לפני מספר חודשים פעמים אינספור, גם להתקשר ליורי וגם ליסכה, וגם אליכם ישירות.

    מעבר לכך אבי שילם בעבר ע"מ להיות חבר בעמותה, וניסה ליצור אתכם קשר שמן רב, אך ללא כל הצלחה, לא היה כל מענה.

    אני הייתי שמחה להפגש אתכם אם בירושלים ואם בת"א.

    בברכה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה התקשרי אלי ישירות

    אבישג
    08/11/2011

    שלום ענת

    אני מצטער לשמוע ומבקש את סליחתכם
    יסכה כבר לא עובדת באיל שנה

    בבקשה התקשרי אלי לנייד הפרטי שלי ואני אטפל בפגישה 0523865844

    או אם נח לך מסרי לי מספר טלפון בו אוכל ליצור קשר

    יוסֵי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו