אפילפסיה בצבא

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפילפסיה בצבא
    משה
    12/11/2011

    שלום יש לי אפילפסיה ופרופיל 45 איך אני יכול לקבל גימלים בצבא?? ושמירות אני צריך לעשות? ואם אני יגיד לרופא שהיה לי ניתוק אז הוא יבטל לי את הרישיון נהיגה?
    איזה עוד דברים אפשר לקבל על אפילפסיה? אני בנתיים באפסנאות יש מצב לפטור מאפסנאות על אפילפסיה?
    תודה רבה למי שעונה על כל השאלות שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפסיה בצבא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה בצבא - תגובה

    יוסי אונטרמן
    13/11/2011

    שלום רב

    גימלים אתה יכול לקבל כמו כל אחד אחר כאשראתה לא יכול לתפקד. אם בגלל מחלה או בגלל האפילפסיה לא תוכל לתפקד אז תקבל גימלים. לגבי שמירות בדרך כלל מומלץ שאדם עם אפילפסיה יזכה ל6,7 שעות שינה רצופות. אם בגלל השמירה אתה לא זוכה למנת השינה הזו עליך לפנות לרופא ביחידה ולבקש להגיע לנירולוג כדי לקבל אישורכתוב על שמירת שעות השינה. לא נראה לי שתקבל פטור מהאפסנאות בשל האפילפסיה

    שרות קל נעים ותורם

    יוסֵי אונטרמן

    מנהל איל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנתי

    משה
    13/11/2011

    אם אני מדווח לרופא ביחידה שהיה לי ארוע של אפילפסיה הוא יכול לבטל לי את הרישיון נהיגה??
    ואם אני רוצה לקבל ממנו גימלים מה להגיד לו? וכמה גימלים אפשר לקבל על ארוע של אפילפסיה?
    פטורים קיבלתי מהרופא שמירה עם אנשים לא במקום גבוה ולא לשמור אחרי 7 בלילה..
    יש אפשרות לקבל פטור משמירה על אפילפסיה?
    תודה רבה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא הבנתי - תגובה

    מירי רייזנסון
    14/11/2011

    משה שלום!
    לפני הגיוס צבא בודק את ההתאמה של האדם לשירות הצבאי. מי שנמצא אינו כשיר לשרת מקבל פטור ויכול להתנדב לשירות לאומי. מי שנמצא כשיר לשרת בצבא, משמעות הדבר כי בשנה אחרונה לא חווה התקפים. כמובן שאם חלה ירידה במצב, יש לדווח לניורולוג כפי שיוסי ציין. מלבד הקפדה על שעות מנוחה, אפילפסיה לא מזכה בשום הטבות אוטומטיות. אם במקרה שלך ישנם קשיים עם תפקידים מסוימים, יש לפנות לניורולוג.

    לגבי רישיון נהיגה: אם מתרחש התקף אפילפסיה לאחר קבלת רישיון, על כל אדם לדווח על כך למשרד הרישוי. במקרה זה נשלל רישיון נהיגה ולאחר כשנה ללא התקפים (תלוי במקרה) יש אפשרות לקבל רישיון בחזרה דרך מכון לבטיחות בדרכים. גם רופאים או גופים אחרים חייבים לדווח על התקף אפילפסיה למשרד הרישוי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו