מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אפילפסיה בצבאמשה12/11/2011
שלום יש לי אפילפסיה ופרופיל 45 איך אני יכול לקבל גימלים בצבא?? ושמירות אני צריך לעשות? ואם אני יגיד לרופא שהיה לי ניתוק אז הוא יבטל לי את הרישיון נהיגה?
איזה עוד דברים אפשר לקבל על אפילפסיה? אני בנתיים באפסנאות יש מצב לפטור מאפסנאות על אפילפסיה?
תודה רבה למי שעונה על כל השאלות שבת שלום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אפילפסיה בצבא - תגובה
יוסי אונטרמן13/11/2011שלום רב
גימלים אתה יכול לקבל כמו כל אחד אחר כאשראתה לא יכול לתפקד. אם בגלל מחלה או בגלל האפילפסיה לא תוכל לתפקד אז תקבל גימלים. לגבי שמירות בדרך כלל מומלץ שאדם עם אפילפסיה יזכה ל6,7 שעות שינה רצופות. אם בגלל השמירה אתה לא זוכה למנת השינה הזו עליך לפנות לרופא ביחידה ולבקש להגיע לנירולוג כדי לקבל אישורכתוב על שמירת שעות השינה. לא נראה לי שתקבל פטור מהאפסנאות בשל האפילפסיה
שרות קל נעים ותורם
יוסֵי אונטרמן
מנהל איל-אגודה ישראלית לאפילפסיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי
משה13/11/2011אם אני מדווח לרופא ביחידה שהיה לי ארוע של אפילפסיה הוא יכול לבטל לי את הרישיון נהיגה??
ואם אני רוצה לקבל ממנו גימלים מה להגיד לו? וכמה גימלים אפשר לקבל על ארוע של אפילפסיה?
פטורים קיבלתי מהרופא שמירה עם אנשים לא במקום גבוה ולא לשמור אחרי 7 בלילה..
יש אפשרות לקבל פטור משמירה על אפילפסיה?
תודה רבה!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא הבנתי - תגובה
מירי רייזנסון14/11/2011משה שלום!
לפני הגיוס צבא בודק את ההתאמה של האדם לשירות הצבאי. מי שנמצא אינו כשיר לשרת מקבל פטור ויכול להתנדב לשירות לאומי. מי שנמצא כשיר לשרת בצבא, משמעות הדבר כי בשנה אחרונה לא חווה התקפים. כמובן שאם חלה ירידה במצב, יש לדווח לניורולוג כפי שיוסי ציין. מלבד הקפדה על שעות מנוחה, אפילפסיה לא מזכה בשום הטבות אוטומטיות. אם במקרה שלך ישנם קשיים עם תפקידים מסוימים, יש לפנות לניורולוג.
לגבי רישיון נהיגה: אם מתרחש התקף אפילפסיה לאחר קבלת רישיון, על כל אדם לדווח על כך למשרד הרישוי. במקרה זה נשלל רישיון נהיגה ולאחר כשנה ללא התקפים (תלוי במקרה) יש אפשרות לקבל רישיון בחזרה דרך מכון לבטיחות בדרכים. גם רופאים או גופים אחרים חייבים לדווח על התקף אפילפסיה למשרד הרישוי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

