אפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפילפסיה
    מיואש
    14/11/2011

    שלום אני חולה באפילפסיה עקב נפילה חזקה על הראש מלפני ארבע שנים לפני כן לא חליתי במחלה בערך כשלוש וחצי שנים אני סובל מהתקפים אחת לחודשים חלקיים מורכבים ועוד התקפי התנתקות בערך שלוש פעמים בשבוע (אבסנס.) אני מטופל בסה'כ בלמיקטל שלא החמיר ולא שיפר את ההתקפים הדבר מונע ממני רשיון נהיגה ומנע גם צבא האם הגיוני שלאחר 5 -10 שנים פתאום זה יחלוף לי? האם נתקלתם באדם שלאחר שנים עברה לו המחלה?או שעקב כך שאצלי היא בזמנים קבועים פחות או יותר תמיד איאלץ לסבול מהתקפים?אני לא מדבר על תרופות אין לי בעיה ליטול תתרופה יותר מפריע לי עניין ההתקפים האם יש סיכוי לשיפור?בנוסף האם כשאני קם בבוקר ומרגיש שאני עומד ליפול אם אני קם ישר זה קשור לאפילפסיה ועד כמה אפילפסיה כפי שציינתי נחשבת מפריעה לתפקוד ?ודבר אחרון האם תוכלו לתת לי הפניות למאמרים בעברית שבהם רשום על הקשר בין אפילפסיה לירידה קוגנטיבית ועצבנות?תודה רבה על עבודתכם אשמח לתשובה במהרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילפסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפילפסיה חולפת?

    יוסי אונטרמן
    16/11/2011

    שלום רב

    אני בהחלט מכיר אנשים שהיתה להם אפילפסיה וההתקפים חלפו לאחר מספר שנים. מדובר בתהליך של ניסוי ותהייה עם תרופות שונות. ככל שיש יותר תרופות שאינן עוזרות הסיכוי להפסקת ההתקפים פוחת.

    לדעתי יש סיכוי טוב שיש קשר בין הרגשתך בהשכמה לבין האפילפסיה שלך- שאל את הנירולוג שלך. אפילפסיה היא תופעה מגוונת יש שפוגעת מאד בתפקוד היום יומי ברוב המקרים אפשר לחיות חיים רגילים לחלוטין.

    מידע כפי שביקשת קיים באתר שלנו

    יוסֵי אונטרמן
    איל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו