פירכוסים אצל פג שנולד בשבוע 34

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פירכוסים אצל פג שנולד בשבוע 34
    טלי טובים
    11/01/2012

    שלום,
    לגיסי נולד בן בשבוע 34 הכל היה בסדר השתחרר כרגיל מבית החולים
    לאחר 6 שבועות גילו אצלו ריפלוקס הוא היה ניזון מסימילאק ומאט הנקה לאחר התקפי הריפלוקס העבירו אותו לפורמולה בשם אינפומיל שבועיים לאחר שניזון מהאינפומיל התחילו אצלו פרכוסים אושפז מזה 5 שבועות הוא לא יוצא מהפרכוסים נותנים לו תרופה שינו לו את הסוג ואת המינון היה קצת רגיעון ושוב חזר והעלו את המינון של התרופה אך עדין יש פי רכוסים , לדעתי יכול ולהיות שיש איזה שהוא רכיב או רכיבים שחסרים או אינם מתאימים בפורמולה הזאת ואז זה גורם לפרכוסים.
    האם אתם מכירים את הפורמולה אינפומיל ?
    והאם ידוע לכם שמה שניזונים יכול להשפיע על כל מיני תופעות בגוף?.
    איך אפשר לברר האם יש איזשהו חוסר או רכיב שאינו מתאים ?
    וגם רציתי לדעת עם אתם יכולים לאזור באיך לקבל מידע על פורמולת אינפומיל?
    אשמח לתשובה בהקדם,

    תודה מראש טלי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    יוסי אונטרמן
    11/01/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_אפילפסיה_ילדים' id=link]אפילפסיה ילדים[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו