נמאסססס לי!!!! חייבת עזרה דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נמאסססס לי!!!! חייבת עזרה דחוף
    רחלי
    08/03/2012

    אני חולת אפילפסיה כבר יותר מ- 20 שנה.
    תחילה היה רוגע מסויים אך בשני האחרונות אני מרגישה רע מיום ליום,
    אני לא נמצאת במעקב נירולוגי כבר שנים ואני חייבת למצוא רופא טוב דחוף!!! אני מרגישה שהתרופה קפרה גורמת לי להיכנס למצב של דיכאון :( :( אני לוקחת רק 250X2 לפי החלטה אישית שלי ואני לא מוכנה להעלות מינון, כל התרופות שלקחתי עד עכשיו רק דפקו לי את הבריאות- גלאוקומה- גורם לעיוורון מהתרופה טופמקס!!! ואוסטופרוזיס- מהתרופה לומינל. הייתי אצל רופאה ממש מגעילה- כשבאתי אליה יום אחד עם דמעות בעיניים ואמרתי לה שאני רואה רק מסך לבן היא אמרה לי לחזור עוד חודש כשהיא תחזור מהחופשה שלה. התחלתי לבכות- ונסעתי על דעת עצמי לאסף הרופא שם פגשתי רופאה מדהימה!!! בנ"א עם לב זהב....
    אני רק מבקשת שתעזרו לי למצוא רופא ניורולוג שיהיה אנושי!!! בבקשה- אני עם מחשבות אובדניות כבר יותר מחודש ואני מפחדת שאני אעשה צעד שאני אצטער עליו... בעבר ניסיתי להתאבד כשהתחלתי לקחת תרופה מסויימת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רופא מדהים

    גלית
    03/04/2012

    פרופ' למפל, רופא ובנאדם מדהים. רק בזכותו התאזנתי. האמין ותמך בי לאורך שנים. מומלץ מאוד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו