שינויים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שינויים
    זהבית
    24/02/2008

    בתי בת 6 אובחנה לפני כחודשיים כסובלת מאבסנס והתחילה טיפול בתרופה valporal.
    בזמן האחרון אנו מבחינים בשינוי התנהגותי שחל בה, היא לא מקשיבה,אלימה במקצת, לא שולטת בצרכיה ,
    כמו כן, התחילו להופיע על פניה מעין עיגולים לבנים גדולים, תחילה חשבתי שזה מהשמש בקיץ, אך בימים האחרונים היא נראית "לבנה" וחסרת צבע בלחייה.יש לציין שלפני "הגילוי" , היא היתה ילדה מקסימה, עדינה, מאד בוגרת וכלל לא אלימה .
    יכול להיות שאלו תופעות לוואי של התרופה?
    אם כן, יש משהו שניתן לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שינויים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשרי- צריך לגשת לנירולוג בהקדם

    יוסי אונטרמן
    24/02/2008

    שלום זהבית, ראשית אדגיש שאינני רופא. מנסיוננו המצטבר רצוי ליצור קשר בהקדם עם הנירולוג המטפל ולהתייעץ איתו. השיקול לגבי המשך הטיפול התרופתי הוא יחד איתו ולא בלעדי שלו מאחר ואתם ההורים. חשוב גם לדעת שיש תופעות לוואי העוברות לאחר כמספר שבועות.

    אם הנירולוג לא זמין לפגישה בזמן הקרוב עשו זאת באמצעות הטלפון והתעקשו על שיחה בטווח של ימים ספורים.

    בהצלחה

    יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו