הורים לא מקבלים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורים לא מקבלים
    אנונימי
    20/08/2012

    שלום

    אני מחפש פורקן אולי גם ייעוץ, לבעיה שמטרידה אותי כבר ארבע שנים...
    אינני חולה אפילפסיה אך ארוסתי כן.

    הטעות הגדולה שעשיתי הייתה עם הוריי שסיפרתי להם שהיא חולת אפילפסיה
    שבועיים לאחר שהתחלנו לצאת, זה לא הפריע להם שאני והיא יוצאים אך ככל שהזמן
    עבר וזה נהיה יותר רציני הורי החליטו שהמערכת יחסים שלי עם אישה חולת אפילפסיה
    לא מקובלת עליהם ושהם יכולים ליכפות עלי את רצונם.
    באותו זמן בערך אבי הפרמיטיב הפסיק להתייחס אליה ואפילו הפסיק להגיד לה שלום כשהיא נכנסה אלי הבייתה.
    אחרי שנה הגיע הפיצוץ, ברחתי מהבית לכמה ימים ולא רציתי לחזור הלכתי אליה וסיפרתי לה את הטעות שעשיתי(היא לא ידעה שההורים שלי יודעים על כך שהיא חולה).
    מאז ועד היום ארוסתי שאיתה התארסתי לפני כחצי שנה לא באה אלי הבייתה(שלוש שנים) לא מעוניינת לשמוע מהם ואף סולדת מהם, כמובן שאפשר להבין.
    הורי גם כן לא מקבלים לא רוצים לקבל ובעצם רק מנסים להקשות עלי את החיים.
    אני תקוע כבר שלוש שנים בסיטואציה הקשה הזו ואני לאט לאט מגיע לנקודת שבירה.
    אני לא אפרד ממנה ולא אתן להם להגדיר לי את חיי אך אני נהיה מיואש יותר ויותר מהמצב הזה. הדבר שהכי שובר אותי זה חתונות של חברים שאני רואה את ההורים שלהם בחופה כל כך מאושרים ואני חושב על ארוסתי על ההשפלה שהיא עברה על הכאב שנוצר במערכת יחסים שלנו ועל כך שאני יודע שאני בחיים לא אראה את ההורים שלי מאושרים מתחת לחופה, האמת היא שהם גורמים גם לי לסלוד מהם.
    אני תוהה לעצמי האם אני היחיד שעובר דבר כזה? או שיש עוד חולי אפילפסיה ובני זוגיהם שסובלים ככה מההורים שלהם כמו שאני סובל משלי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורים לא מקבלים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רוצה לשמוע נקד מבט מארוסתך?

    מתוסכלת
    17/09/2012

    אני לא מאורסת, יש לי חבר. הכל טוב ויפה עד שהוא פתח את הפה הגדול שלו וסיפר להוריו שיש לי אפילפסיה!
    הוריו שונאים אותי, מטפטפים לו שניפרד, יכולים לומר לו בנוכחותי שהם מעוניינים שהוא ימצא אחרת!
    אבל אותי מטריף, שהוא לא משתיק אותם, לא אומר להם שהוא אוהב אותי..לא עוזב את הבית כמוך למשל
    טוב לו תחת כנפיי השכינה..והוא מלקק לאמא תתחת (ותמנוש)
    וכשאמא שלו קראה לי שרמוטה הוא לא הגן עליי!!!
    תגיד לי מה אני עושה עם גבר כזה????
    שאומר לי:" אל תתיחסי לאף אחד אני אדיש אז תהיי גם את"?
    בקיצור הטענה שלי שהמעשה שלך, גברי, הביצים שלך גדולות ויפות!
    והארוסה שלך חייבת לכבד אותך ולאהוב אותך ולזכור לך את המעשה הזה תמיד!
    ומי ייתן וכל הגברים יהיו כמוך...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לספר להורים

    דן116
    18/09/2012

    שלום לך. ראשית יש לך אומץ וכבוד לבחור מי שמתאימה לך. שנית, יש אנשים עם מחלות יותר גרועות בהרבה והם אפילו לא מודעים. אני בכל אופן סיפרתי לכולן. נשוי כבר הרבה שנים עם האפילפסיה שלי וזוכה לתמיכה מאישתי וגם יש לי בן אחרי צבא ללא בעיות. אם אתה מעוניין בבחורה, תבחר בה!!! שיהיה במזל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לספר להורים - תגובה

    יוסי אונטרמן
    20/09/2012

    אני מקווה מאד שלא מדובר בבני זוג. אם כן אני בטוח שאת התקשורת בינכם אתם מקיימים ביניכם ולא דרך הרשת.

    בכבוד רב

    יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו