מצב קשה -צריכה עזרה באופן דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מצב קשה -צריכה עזרה באופן דחוף
    מחפשת עזרה
    28/09/2012

    שלום אני בחורה בת 23 שחולה באפילסיה מהסוג הקשה ביותר. ניסיתי כבר את כל התרופות והרופאים כבר מרימים ידיים. לאחרונה נתגלתה בפני האפשרות של קנאביס רפואי.
    למרות שקראתי בעניין רבות אני רואה שאין וודאות האם זה עוזר אבל גם נאמר במאמרים שלפי נסיונות קליניים שנערכו הדבר עוזר.
    אני הגעתי למצב שאני לא פוסלת שום אפשרות טיפול כי אני לא מצליחה לקום בבוקר ולתפקד למרות הכדורים החזקים שאני לוקחת.
    אם מישהו שמע או התנסה בקנאביס רפואי, או שיכול להוסיף לי איזה סוג של מידע בעניין אני אשמח לשמוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב קשה -צריכה עזרה באופן דחוף - תגובה

    יוסי אונטרמן
    03/10/2012

    שלום רב

    אני מצטער לשמוע על קשייך ומצב האפילפסיה שלך. לצערי יש מקרי אפילפסיה קיצוניים ומעטים שגורמים לפיגור ולמוות. אני שמח שזה לא המקרה שלך.

    לגבי קנביס רפואי, היתרון הגדול כמו בכל תרופה כמעט היא שמדובר בדבר הפיך. אם זה לא עוזר חוזרים אחורה.

    בהצלחה רבה
    יוסֵי אונטרמן
    איל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו