הרעת תנאים במקום עבודה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הרעת תנאים במקום עבודה
    Gillian
    11/01/2013

    שלום
    אני חולת אפילפסיה מגיל צעיר , נוטלת תרופות שונות כבר 30 שנה.
    כיום אין לי התקפי גרנד מאל אלא "רק" פטיט מאל. האחרון היה שבוע שעבר
    סך הכל מנהלת חיים נורמטיביים מלבד העובדה שאין לי רישיון נהיגה.
    אני מועסקת כרגע בתור אחראית מוקד שירות במלון בתל אביב. מקבלת שכר שעתי ולא גלובאלי. לאחרונה ירדו תפוסות המלון מה שגרם לקיצוץ במשמרות. מנהל הקבלה הציע לי לעבור לשם אך אני מרגישה מאד לא נוח עם העניין. בשעת התקף אני פועלת על אוטומאט ולא זוכרת דבר אחר כך. אם לא מסתכלים עלי אפשר גם לא לשים בכלל לב. אבל אם אני נמצאת מול אורח ... בכוונה בחרתי עבודה שהיא "מאחורי הקלעים".
    האמת היא שהם לא רוצים לפטר אותי כי אני שם כבר שנתיים והם חייבים לשלם לי פיצויים. השכר שאני מקבלת נחשב גבוה לסוג זה של עבודה, יותר נוח להם לא לתת לי משמרות (שבוע שעבר לא עבדתי בכלל, השבוע נתנו לי משמת אחת) ולהשלים לי לשכר מינימום. כשעבדתי משרה מלאה עם שעות נוספות היתה יוצאת לי משכורת יפה. להבנתי זה בהחלט נופל בהגדרה של הרעת תנאים - אבל אני ממש לא ששה ללכת לבית משפט. ההוצאות יתקזזו במה שהם צריכים לשלם לי והם יודעים זאת יפה מאד.
    אציין שהם מודעים למצבי הבריאותי.
    מה הייתם מייעצים לי לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הרעת תנאים במקום עבודה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לתגובה על שאלתי

    Gillian
    13/01/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הרעת תנאים במקום עבודה - תגובה

    יוסי אונטרמן
    13/01/2013

    שלום רב

    לגבי עבודה בקבלה. הכרתי אישה שעבדה בבנק שהיו לה כ שני התקפים בממוצע בחודש. חברה שלה לעבודה הייתה מובילה אותה לחדר אחורי כאשר הם התרחשו בעבודה ולאחר זמן קצר היית חוזרת עבוד כרגיל. אני מניח שזה גם תלוי בתדירות ההתקפים שלך.

    אם מדובר בהרעת תנאים ואת יכולה למצוא עבודה אחרת אז יש הגיון להערכתי בתביעה. אם הסיכוי למצוא עבודה אחרת הוא נמוך אז אולי לבקש שיחה אישית עם מנהל המלון ולספר לו בכנות את כל האמת ולבקש ממנו להציע פתרון יצירתי.

    אם זה לא יעזור אז... אולי בכל זאת תביעה

    בהצלחה רבה

    יוסֵי אונטרמן
    איל אגודה ישראלית לאפילפסיה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו