דיווח למשרד התחבורה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיווח למשרד התחבורה
    אודליה
    06/03/2013

    בתור ילדה היה לי התקף אחד, וכמו שאתם בוודאי יודעים, התקף אחד לא מצביע בהכרח על אפילפסיה ולכן לא התחלתי טיפול תרופתי.
    ביוני האחרון היה לי התקף, לצערי הרב... כמובן שכבר בחדר מיון הודיעו לי שלא אוכל לנהוג בשנה הקרובה. בשורה מרה, אבל באותו רגע פשוט שמחתי שאני בחיים ושאף אחד לא נהרג בגללי, כי ההתקף קרה במהלך נהיגה. ברור שלא נהגתי מאז.
    אבל הרישיון עדיין בארנק, כאילו לא קרה כלום. אפילו קיבלתי זימון לעשות קורס רענון נהיגה. בית החולים לא דיווח. הנוירולוג בקופה לא דיווח, ויותר מזה- אמר לי שאין צורך שאדווח כי זו כלל לא האחריות שלי.
    בגלל שיוני מתקרב, והתחלתי לחשוב באופן יותר מעשי על התהליך של החזרת הרישיון, פתאום דבריו של הנוירולוג נראים לי תמוהים. איך בדיוק אני ניגשת למשרד התחבורה בבקשה שיחזירו לי את הרישיון, אם הוא מעולם לא נלקח?
    זו היתה טעות לא לדווח? האם יכולים לעשות לי בעיות לאור העובדה שלא דיווחתי? הנוירולוג צדק ואפשר לחכות עם הדיווח והניירת עד יוני?

    מאז יוני אני לוקחת למיקטל ולא היה לי התקף.
    מה אני עושה?:\

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיווח למשרד התחבורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דיווח למשרד התחבורה - תגובה

    אוהד פוזיילוב
    07/03/2013

    מנסיון
    נכון, בה"ח לא מדוויח וגם לא הנוירולוג.
    גם אצלי נשאר הרשיון בארנק.

    אך אני כן שלחתי מכתב עם התיק הרפואי שלי למשרד הרישוי.
    מאז כל שנה אני מקבל ממשרד הרישוי בקשה לשליחת מסמכים ולאחר שליחת המסמכים מקבל אישור לנהיגה כך כל שנה. בדיקה של מסמכים במכון הרפואי של משרד התחבורה עולה כל שנה 220 ש"ח (מסחתת כסף) ..

    האם יש לך אאורה לפני התקף?

    תנהגי בזהירות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז תכלס-

    אודליה
    07/03/2013

    אפשר לחכות עד שיוני יתקרב, כמו שאמר הנוירולוג, ורק אז להיכנס לכאב הראש הזה?
    אני מתגעגעת להגה, אבל לא יודעת מאיפה להביא את הכוחות להתעסק עם הבירוקרטיה. זה הכרחי - אבל מרגיש כמו עונש על משהו שאני לא אשמה בו. :\

    כן, היתה לי אאורה לפני ההתקף. לא יודעת איך עשיתי את זה, אבל בזכות זה שהרגשתי שמשהו רע הולך לקרות הצלחתי להשתמש בשרידי ההכרה האחרונים כדי לפנות בצומת
    ולעצור בצד. הדבר האחרון שאני זוכרת זה שהרמזור התחלף והתחילו לצפור לי:P.
    התחושה הזו היתה מוכרת, כי חוויתי אותה כמה פעמים מאז ההתקף שהיה לי בגיל צעיר. לא היה לי מושג מה זה, ובטח שלא חשבתי לקשר את זה לאפילפסיה, כי זה פשוט מרגיש כמו סחרחורת. סחרחורת עמוקה שמרגישה כאילו המוח נכבה ונדלק, אבל עדיין סחרחורת :P.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נהיגה

    דני
    07/03/2013

    כמו שכתבתי כאן כבר מזמן: חייבים להודיע למשרד התחבורה, ואם ח"ו יקרה משהו, תסתכלי טוב טוב על תעודת הביטוח שלך. אם את לא כשירה לנהיגה, ולא דיווחת (גם לביטוח) תהייה לך בעייה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נהיגה - תגובה

    יוסי אונטרמן
    08/03/2013

    שלום רב

    לצערנו היו מקרים שאנשים נהגו עם אפילפסיה לא מאוזנת וגרמו למוות. החוק מחייב אותך לדווח. ביטוח החובה אינו מכסה ותך אם לא דיווחת וחס וחלילה ההיתה תאונה עם נפגעים בגללך.
    גם אם בתאונה לא היה קשר לאפילפסיה תסמכי על חברות הביטוח שימצאו את הקשר.

    צר לי אך עלייך לדווח ולהערך להחזרת הרשיון לאחר שנה ללא התקפים. עדיין קיים הסיכוי שבשל המרחק הגדול בין ההתקפים שהיו לך יחליטו לא לשלול לך את הרשיון סיכוי קטן אבל...

    בהצלחה
    יוסֵי אונטרמן
    מנהל איל-אגוה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אז תכלס- - תגובה

    אוהד פוזיילוב
    08/03/2013

    ההאורה שונה מאדם לאדם , כל אחד מרגיש שונה לפני התקף.

    שמח לקרוא/לשמוע שזה עזר לך ועצרת בצד .
    מה שלא מובן לי , את עדיין נוהגת למרות שאת עדיין לא מאוזנת ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה פתאום.

    אודליה
    10/03/2013

    אני מבינה את הסכנה ולא נהגתי מאז.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמח לשמוע, שבוע טוב

    אוהד פוזיילוב
    11/03/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא נהיגה - לאוהד

    גל
    07/03/2013

    היי אוהד,איזה מסמכים הם מבקשים שתשלח? ושאלה נוספת-מה קורה עם נער שהיו לו 2 התקפים בשינה, מאז מטופל בכדורים וכל הבדיקות תקינות-אם הוא מעוניין להתחיל ללמוד נהיגה, מה הפרוצידורה? תודה על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בנושא נהיגה - לאוהד - תגובה

    אוהד פוזיילוב
    08/03/2013

    ביקשו ממני את התיק מהנוירולוג. שזו גם הוכחה שלא היו לי התקפים בשנים האחרונות .

    שיברר עם משרד התחבורה בטלפון מהו הפרוצידורה, אני לא יודע אותה , מכיוון שלי כבר היה רשיון לפני האפילפיסה, האפילפסיה הגיעה אלי בגיל מאוחר 26 .

    המשך סופ"ש נעים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו