רשיון נהיגה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רשיון נהיגה
    נועה 27
    28/03/2013

    אני חולת אפילפסיה מגיל 13.5 (בדיוק 14 שנה) ובמשך המון שנים הייתי מאוזנת (ובמהלכם גם הוצאתי רשיון), עד השנים האחרונות שבהם מאילוצים אלו ואחרים נאלצתי להחליף כדורים.
    לא דיווחתי בזמן למשרד הרישוי (וגם הנרולוג לא דיווח) ובמשך שנים לא נהגתי.. (כי אני יודעת שאסור לנהוג כשמחליפים כדורים וגם בחודשים שלאחר מכן.. ותמיד גם קיבלתי התקף בזמן ההחלפה, כך שזה בכלל לא היה רלוונטי.
    לפני שנה וחצי היתה הפעם האחרונה שקיבלתי התקף, אבל אז הרופא דיווח עלי ואני אישרתי את זה במשרד הרישוי (ולא הלכתי לרענון נהיגה לפני חצי שנה..). ממשרד הרישוי נמסר לי שהרשיון שלי בהתליה. (ועכשיו בטח נשלל עקב אי הליכה לרענון נהיגה).
    עכשיו סיימתי שוב לשנות כדורים (בלי התקף), כמה זמן עלי לחכות עד שאוכל להגיש בקשה לרישיון? (בהנחה שהבדיקות והנירולוג יתמכו בעובדה שאני מאוזנת).
    תודה וחג שמח!
    נועה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רשיון נהיגה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רשיון נהיגה - תגובה

    אוהד פוזיילוב
    06/04/2013

    שלום,

    בתקופתי היה צורך לחכות שנה שלמה עד האישור של משרד הרישוי .
    [נראה לי שעכשיו קיצרו את זה לחצי שנה!]

    תתקשרי למשרד הרישוי 5678 * הם ישלחו לך טפסים שהנוירולוג צריך למלא (אפשר גם שיוציא את הגליון הרפואי שלך ושתשלחי אותו כך) וגם שעורך דין יחתום שזו את באמת ולא שמישהו אחר ממלא את הטפסים הללו.
    הם שולחים את הטפסים בלי בעיות.
    אצלם גם מעודכנת התקנה אם צריך לחכות חצי שנה או שנה בלי התקף כדי לקבל את האישור להתחיל לנהוג מחדש.

    תדעי שמרגע שמאשרים לך שוב לחזור ולנהוג כל שנה צריך לשלוח את אותם הטפסים ושוב ועדה בודקת את המסמכים וחוזר חלילה כל שנה. יש לי הוראת קבע של 200 ומשהו ש"ח למשרד הרישוי.

    קצת מוזר לי שהנוירולוג שלך דיווח עליך לפי מה שאני יודע , הדיווח הוא על אחריות החולה.

    - אשמח שתפיצי את הסרטון המסביר מה לעשות במקרה של התקף

    שבוע טוב
    אוהד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו