חדשים בתחום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חדשים בתחום
    יעל
    30/03/2013

    היי, שמי יעל, וביתי בת ה- 6 הובחנה בחולת אפילפסיה, כנראה תורשתי, מפני שיש לאביה את המחלה.
    יש לי כל כך הרבה שאלות ופחדים, קשה מאוד להתמודד עם הבשורה.
    יש לילדה ניתוקים, והעיניים עולות למעלה לכמה שניות. היא לוקחת דפלפט בוקר+ערב 250 מ"ג כל פעם.
    רציתי לדעת מה קורה כשהתרופה לא משפיעה, ומה תופעות הלוואי שלה?
    והאם יש דרך אחרת לטפל במחלה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חדשים בתחום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חדשים בתחום - תגובה

    יוסי אונטרמן
    02/04/2013

    יעל שלום

    כשהתרופה לא משפיעה או משפיעה לרעה צריך להיות בקשר קבוע כל כמה ימים לכל הפחות עם הנירולוג שמטפל בה. עדיף נירולוג שמתמחה באפילפסיה בקרב ילדים. יחד איתו אני מניח שתשקל החלפת תרופה או שינוי במינון של התרופה. אם מגיעים למצב שבו מספר נסיונות בתרופות לא הועילו יש טיפול באמצעות דיאטה קטוגנית, קוצב או ניתוח. לא תמיד גם טיפולים אלו מתאימים או עוזרים. בכל מקרה מדובר בתהליך שחלקו הוא ניסוי וטעייה עד שמגיעים להצלחה.

    לכל תרופה תופעות לוואי רבות שמרביתן לא מתרחש אצל כולם. חשוב לקרוא על תופעות הלוואי של התרופה ( בעלון לצרכן? ) ולדווח מציידית לנירולוג אם התופעות מתרחשות. רוב תופעות הלוואי חולפות לאחר תקופת הסתגלות לתרופה.

    בהצלחה
    יוסֵי אונטרמן
    מנהל איל-אגודה ישראלית לאפילפסיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו