בן זוגי חולה באפילפסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן זוגי חולה באפילפסיה
    אפי
    16/05/2013

    יש לי בן זוג בן 38 (לשנינו פרק ב' בזוגיות),אנחנו יחד מס' חודשים ומייד בתחילת הקשר הוא סיפר לי על המחלה ושהוא סובל ממנה כ-14 שנים ולי היה ברור שזה לא משהו שיפריע לקשר.
    אתמול לראשונה הוא קיבל התקף אפילפסיה מאז שאנחנו יחד וראיתי אותו בזמן התקף מה שגרם לי לחרדות ולדאגה כלפיו, למזלי אביו שידע מייד מה לעשות היה במקום והרגיע אותו ואת כל מי שהיה כשזה קרה וגם אחרי שפנינו אותו למיון עם האמבולנס קיבלתי את כל הייעוץ וההדרכה ונראה לי שאדע מה לעשות במצב כזה.
    אז קודם כל אני רוצה לציין שמבחינתי שום התקף לא יגרום לקשר הזוגי הזה להתקלקל באיזושהי צורה מלבד העובדה שעכשיו אני פשוט אדאג לבריאותו יותר מתמיד.
    יש לי מספר שאלות:
    א. מישהי ציינה בפורום שבנה חולה באפילפסיה וכנראה שזה תורשתי בגלל שאביו חולה, האם ייתכן שאפילפסיה היא מחלה תורשתית ו/או גנטית?
    ב. בנוסף, לאחרונה גילינו שבן זוגי סובל מלחץ דם מאוד גבוה, כולסטרול בדם וסכרת בערכים גבוהים האם זה משהו שעלול לגרום להתקפים תכופים? (עד היום היו לו התקפים אחת לכמה שנים או אחת ל9-10 חודשים).
    ג. האם לחץ נפשי, כעס או התרגשות יכולים לגרום להתקף?
    ד. האם ייתכן שהוא קיבל את ההתקף אתמול מכיוון שהוא סבל מקלקול קיבה וייתכן שהתרופה פשוט לא הייתה פעילה? (הוא מטופל בטיגרטול)
    תודה רבה על תשובתכם
    ומאחלת בריאות טובה לכולנו..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן זוגי חולה באפילפסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן זוגי חולה באפילפסיה - תגובה

    יוסי אונטרמן
    03/06/2013

    שלום רב

    אענה רק על מה שאני יודע...
    יש מקרים שאפילפסיה היא תורשתית, לחץ הוא חד הזרזים לקבלת התקף,

    מציע להתייעץ עם אפליפטולוג.

    בהצלחה
    יוסֵי אונטרמן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    דני
    06/06/2013

    אני סובל מאפילפסיה משנות השבעים. נשוי באושר. יש לי שני בנים בריאים לחלוטין. אם תפעלי על פי הסתברות- אז סטטיסטיקה היא מילה נרדפת לבלוף. בהצלחה עם בן זוגך. יש מחלות הרבה יותר קשות, לא עלינו, וחיים עם זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו